Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Skal kjøre nordover med barn i bil, hva må jeg ha med i bilen?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-10, 21:34   #9
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skal kjøre nordover med barn i bil, hva må jeg ha med i bilen?

Sove før dere begynner å kjøre. Skjer mange skummle ulykker på veiene om kvelden og natta for at folk sovner.

Når vi kjører fra dere skal og til finnmark(kjører sverige og finnland) så starter vi i 7 tiden om mårningen og kjører helt frem og er fremme ca i 24-02 tiden alt etter som,har aldri vurdert å kjøre om natten siden jeg er a menneske og hadde fått halve ferien øddelagt med å være oppe hele natta og komme frem i 14-16 tide for så å være helt øddelagt at man ikke får sove å vi bruker å dele på å kjøre. Mann sover i bilen noe jeg nesten aldri får til.
Så bruker vi å ha med:
dvd spillerne til ungene .en del dvd`er
leker
Blad og bøker
Pringles potetgull.
Drikke flasker for å fylle på drikke.mindre gris en med juspakker(turbo kan ikke drikke jus) og egene brusflasker.
Tørkeservietter
papirrull
Søppelpose

Vi bruker å ha ferdig smurte rundstykker med oss. For inni sverige er det laaaangt mellom plassene der man kan få kjøpt mat.Enkelte matpauser stopper vi for å spise. resten spise i bilen siden aldri våre unger er sultne samtidig :hrmf: Man har da støvsuger

Vi har aldri noe sukkerholdig godteri eller kjeks pga at turbo tåler ikke sukker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:04.