Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Noen londonfarere som kan hjelpe?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-08-10, 22:47   #4
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen londonfarere som kan hjelpe?

Evans har fine klær for frodige damer - men den eneste butikken jeg visste om (Marble Arch) var borte sist jeg var der, så sjekk nettsiden - de har sikkert flere.

Rocka t-skjorter finner dere nok i Carnaby Street - og der har de mye annet fint også. Stor Dr. Martins butikk i Covent Garden (Neal Street om jeg ikke husker feil).

Picadilly Circus syns jeg ikke er sånn kjempespennende - men Carnaby Street er jo rett oppi gata (følg Regent Street - det står skiltet til høyre hvis du kommer fra Picadilly Circus).

Sjekk nettsidene til Time Out for å finne ut hva som skjer når dere er der - http://www.timeout.com/london/ Der finner du tips om spise/drikke steder ogå.

God tur!

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:33.