|
|
#421 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Brune tights med hvit singlet og en lang turkis skjorte over, alt fra Jean Paul.
|
|
|
#422 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Daffeklær. Utvasket rød topp, utvasket grå bommulsbukse og hullete sokker.
|
|
|
#423 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Ble visst litt helsvart i dag: Svart kjole, svart strømpebukse, svarte og hvite sko. Og en liten svart cardigan på lur. Men jeg har sånn fjongt sjal i halsen, da. |
|
|
|
|
|
#424 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Svart tunika med hvit singlet under (med blondekant som stikker frem), sorte leggings ( |
|
|
|
|
|
#425 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Jeans fra Oasis og tunika fra H&M. |
|
|
|
|
|
#426 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?tights og en singlet nå, men på jobb idag hadde jeg hvite linbukser og en syrinlilla tunika, også i lin (leker sommer). |
|
|
|
|
|
#427 |
|
Søt og rar
|
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Mørk lilla strømpebukse. Grå underkjole med blonder oppe og nede. Mørk lilla kjole i tynt lett stoff utenpå. Og en lang cardigan ytterst, gråbrunaktig.
|
|
|
#428 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Grønn linbukse, sort singlett, grønt skjerf og en grønn strikkebolere etter Elinblu.
|
|
|
|
#429 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Jeg føler meg litt fin i dag, i nytt antrekk fra 70%-salget. |
|
|
|
|
|
#432 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Jeans og rosa singlett. |
|
|
|
|
|
#433 |
|
awesom
|
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?
Strikkebolerne jaggu ikke å leke med.
|
|
|
#434 |
|
intro
|
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?
:knegg; Ja, det var en grunn til at jeg kvittet meg med dem.
|
|
|
|
#435 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Jeg ahr på olabukse og en marineblå t-skjorte med Norway Cup logo og masse reklame. Men jeg har på meg det fordi jeg har kommet hjem etter å ha vært vakt på en av skolene som det bor mange på nå under Norway cup da.
|
|
|
#436 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Nå: lilla genser fra Probat med "Beklager, teknisk feil" på. Brun shorts fra Chill Norway. Om en time: Rosa kjole fra Part two (skifter når jeg kommer til jobb, skal sykle)
|
|
|
#438 |
|
kamerat
|
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Brunt skjørt med grønt bladmønster, hvit t-skjorte, brune sandaler.
|
|
|
#439 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Blå kjole og mørkgrå strømpebukse med blå prikker fra Noa Noa, blå sko (se shopppetråden) og hvitt skjerf med blå blomster.
|
|
|
#440 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Lang tunika med tights(!) fra Indiska. Frotté-jakke fra Chill - off-white alt sammen. Brune El-Naturalista-sandaler. Og fletter... (skal til frisøren senere i dag - long overdue visit!)
|
|
![]() |
|
|