Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff: Finns det noko du aldri kastar?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-10, 17:38   #21
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Finns det noko du aldri kastar?

Det meste, ja. Bøker kaster jeg i alle fall ikke. Og ikke favorittbamsen som jeg har hatt siden jeg var to.

Jeg har generell kastevegring, også når det gjelder å sende klær til Fretex. Mamma overleverte en sekk fra klesskapet på pikerommet mitt her forleden, og det var jo minner knyttet til hvert eneste skrekkelige 80-tallsplagg. Rosinen i pølsa var en falsk drakt med hvit shorts og singlet merket Nike/Halkidiki, datert 1986 - da var jeg 12 år. Den gikk til UFF, altså, selv om søppekassa kanskje hadde vært mer nærliggende. En rekke andre plagg beholdes som minner og til eventuell utkledning.

Edit: Etter den vendingen tråden har tatt, spørs det om ikke mer burde gått rett i søpla fra mine klesskap. På den annen side er det ypperlig utkledningsmateriale.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:06.