Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva gjør du om ti år - hvor er du om ti år?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-08-10, 19:30   #39
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du om ti år - hvor er du om ti år?

Jeg håper jeg fortsatt er gift med mannen min og at det viser seg at eldstebarna har klart seg godt i tenårene. De er da 21 og 19 mens minste er 12. Jeg ser for meg at mannen og jeg finner på mer sammen, f.eks at vi har kjøpt oss kajakker og padler rundt mens vi filosoferer over livet. :drømmer: Jobbmessig håper jeg at jeg har kommet dithen at jeg jobber 100% innenfor feltet jeg vil og at jeg trives med å gå på jobb hver dag. Dessuten håper jeg at økonomien er såpass stabil at vi kan investere i ting uten å ligge våken om nettene.

...og jeg har selvsagt gitt ut alle bøkene jeg nå går med i magen og takker nei til Skavlan fordi jeg synes han er en sopp.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:53.