Sv: Fonter/skrift/farge
Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.
Og jeg er helt uenig med deg. Jeg synes den er for liten, den er utydelig og ekkel å lese i forhold til standardfonten på forumet. Da jeg leste innlegget sitatet over er fra, var alt annet greit å lese men jeg måtte bikke på PC-skjermen for å kunne lese akkurat sitatet pga skrifttypen.
Du kan selvsagt velge hvilken skrift du vil, men som sagt - på FP må du regne med å få kommentarer fra de som synes det er slitsomt. Og sånn generelt på de fleste forum oppleves stor font og/eller utheving som roping/aggressivitet.
Føler meg litt "spesiell" da da jeg er den eneste i verden som syns noen andre fonter er bedre å lese enn verdana. Jeg må ikke bikke pc for å lese den fonten over der. Jeg sitter å leser den faktisk bedre enn verdana. Syns verdana er stygg og ekkel å lese. men jeg leser den jo for det. Og dømmer ikke den som skriver den heller. Det er ikke skriften jeg leser men innholdet. 
Syns fremdeles det er rart at "alle" syns det er slitsomt med alle andre fonter enn verdana.
Kjøper bedre den kommentaren om at det er standard for dette forumet og at det har vært sånn i 4 år og at vi bare forholder oss til denne skriften.
Derimot så syns jeg det burde stå klart og tydelig i forumreglene, slik at nye medlemmer skal slippe å få så mye pepper for å skrive med fet eller annen font fordi dem ikke vet det. Det er ikke mye gøy å bare få masse klager når man er helt ny over noe man faktisk ikke visste om. Nå sikter jeg IKKE til de som høflig har sagt fra men de som nærmest kjefter på en og gir beskjed om at du er irriterende. Når man bare helt uskyldig ville lage en litt penere skrift. Jeg syns det burde være tydeligere for nybegynnere at slik har vi det her basta. hold deg til standardfonten og thats it.
|