Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det greit at det snart er høst?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-08-10, 01:02   #41
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det greit at det snart er høst?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Tja. jeg gleder meg til høsten, det skal bli utrolig ålreit med litt større baby sånn at jeg kan komme meg ut og rundt litt, lage selskaper og jeg gleder meg som en unge til halloween, vi har kjøpt et skikkelig halloweenhus og jeg skal ligge på lur og sende opp spøkelser når det kommer unger og jeg skal få porten til å knirke og lage gresskarlykter. Og så gleder jeg meg til jul, det blir utrolig hyggelig å ha bodd i huset et år og ikke være nyinnflyttet, i fjor hadde vi bodd i huset i to døgn før vi hadde full julaftenfeiring med masse slektninger og det var litt hektisk.

Men jeg gruer meg til vinteren, om det skal bli som det var i fjor. Det var så forferdelig kaldt. Tyve kuldegrader, jeg følte at det eneste vi klarte var å holde oss varme liksom, vi fikk ikke gjort så mye annet.

Halloween, ja. Har jo ingen tradisjon med det selv, men kjenner at det er noe jeg kommer til å innføre her. Det er jo kjempegøy. I forfjor måtte jeg opp på veien og jage unger inn til oss og en liten 3-åring som sto og ventet for å gi godteri.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-10, 01:03   #42
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Og DA var det august.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-10, 01:19   #43
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er alltid klar for høst! Jeg elsker høsten!

Gammel 01-08-10, 01:24   #44
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er ikke høst på lenge enda. Her beholder trærene bladene til oktober, og selv da er det godt og varmt. Jeg savner ikke årstider en plass, men jeg kommer til å savne varmen når vi setter snuten mot Norge igjen.

Gammel 01-08-10, 01:59   #45
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sommeren kom vel aldri helt i nord, men det er jo koselig med høst.
(Så er det jo ikke så lenge til jeg kan begynne å telle ned til jul )

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-10, 02:06   #46
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det har jo vært høst i hele sommer, så jeg merker vel ingen forskjell.
Men jeg gruer meg sånn til vinteren at jeg faktisk nesten griner. Jeg gruer meg virkelig, det er helt uholdbart. Jeg har aldri trengt å grue meg så voldsomt før, men etter den vinteren vi hadde i fjor er jeg LIVREDD for at det skal gjenta seg. Jeg orker det ikke ... Spesielt ikke nå som jeg skal jobbe fullt i barnehage denne vinteren, og må kjøre i det snø- og ishelvetet.

Gammel 01-08-10, 02:32   #47
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Høst nå?
Jeg er glad i høst jeg altså, men la oss nå få august hvertfall, før dere begynner med halloween og julepynt.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-10, 02:50   #48
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Nei jeg er ikke klar for høst. Vi har ikke hatt sommer enda. Venter fortsatt på sommeren.
I forrige ute var det storm og under 10 grader.

Gammel 01-08-10, 09:03   #49
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arkana, her.

Hadde det vært noe sommer først hadde det vært greit med høst nå.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-10, 09:22   #50
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Egentlig ikke. Jeg synes ikke det er høst før langt ut i september jeg.

Gammel 01-08-10, 09:25   #51
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det er ikke greit, det er vidunderlig.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-10, 09:26   #52
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Langt der i fra. Møkkasommer. Nesten ikke soldager i trøndelag.

Gammel 01-08-10, 09:41   #53
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det er da berre august, og det er ein sommarmånad (juni-juli-august). Eg likar hausten godt; eg likar alle årstidene. For min del kan gjerne hausten komme, men eg syns det er fint om det kjem nokre sommardagar til.

Iset: denne vinteren var streng ja, men det å kjøre bil når det er skikkelig vinter er lettare enn når temperaturen ligg og vippar rundt 0 Ein treng sjølvsagt at vegane er bra brøyta da - litt avhengig av det, men stort sett går det greit. Du skal sjå det går fint

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-10, 09:49   #54
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skulle veldig gjerne ønsket meg mer sol og varme.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-10, 10:00   #55
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg kunne godt ha tenkt meg mer enn tre dager sommer først, menmen. Jo, høsten er en fin tid. Jeg hadde trengt å få litt sol på kroppen, det er det eneste.

Svar med sitat
Gammel 01-08-10, 10:06   #56
Slettet bruker
Passiv

Standard

Forresten er det ganske interessant å gå inn på yr.no og sjekke normaltemperatur og denslags. Her har vi hatt en temperatur helt på normalen, men mer nedbør enn normalt. Lenger sør i Norge har temperaturene vært et par grader høyere enn normalen. :myser:

Svar med sitat
Gammel 01-08-10, 10:08   #57
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

Iset: denne vinteren var streng ja, men det å kjøre bil når det er skikkelig vinter er lettare enn når temperaturen ligg og vippar rundt 0 Ein treng sjølvsagt at vegane er bra brøyta da - litt avhengig av det, men stort sett går det greit. Du skal sjå det går fint

Takk for at du sier det. Jeg tror nok det skal gå greit, eller det MÅ jo gå greit for jeg må jo bare stille på jobb. Men det jeg tenker mest på er disse utrolige snømengdene som kan komme over natta, og om jeg da må kjøre hjemmefra 6.30 eller tidligere så er faren stor for at jeg fader ikke kommer meg frem. Men vi har sjelden snø her og jeg må jo ikke drukne meg i frykt før noe har skjedd, hehe.

Gammel 01-08-10, 10:13   #58
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Jeg liker høsten, men er ikke helt klar for den ennå. Har brukt ferien vår i nord og må si jeg trenger litt mer sol og strandvær før jeg er fornøyd.

Gammel 01-08-10, 10:20   #59
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Denne tråden tenkte jeg på da jeg la meg i går og nå gleder jeg meg enda mer til høst. For meg starter høsten ved skolestart. Da er det rutiner etter en lang sommerferie.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-10, 11:12   #60
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hvis du ikke finner umatede dyr, så kan du dobbeltstelle dem. Altså trykke på de med pil først, så trykke på samme dyret igjen. Det tar jo lenger tid i og med at du kun får stelt 2 dyr på hver gård da, men det funker i nøden.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:24.