Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Crispy chicken?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-09, 19:48   #21
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Crispy chicken?

Jeg syntes den Old El Paso-greia smakte helt grusomt. Vi kastet faktisk hele greia, og jeg var pottesur over å ha brukt masse god kyllingfilet på det mølet der. Men jeg liker crispy kylling sånn ellers, så det med cornflakes må prøves. Til nå er favoritten Glitters parmesankylling, den blir sånn passe crispy og smaker himmelrike.

Gammel 19-06-09, 20:01   #22
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror dette blir snasent, altså. Kyllingbitene ser himmelske lekre ut selv FØR de er satt inn i ovnen. Jeg aner konturene av at en nydelig duft snart sprer seg i mitt hus.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-09, 21:08   #23
siljemoren
Erfaren

siljemoren sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Jeg har kyllingfiletene i egg, panneringsmel og så parmesan/chedder ost. Stekes i ovnen i små biter. Om man lar kyllingfileten ligge i soyasaus en times tid før det brukes blir det ekstra godt.

Jeg bruker bare sånn ca av ingridiensen.

siljemoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-09, 21:25   #24
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Det ble skikkelig godt. Og det hadde blitt enda bedre dersom jeg hadde husket å blande parmesan i kjeksblandingen.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-09, 21:50   #25
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Umami er den femte smakssans (i tillegg til salt, søtt, bittert og surt), og aminosyrene glutamat (=MSG) og inosinat aktiverer disse smaksreseptorene. Denne smakssansen "signaliserer" at man spiser kjøtt, som er rikt på proteiner, akkurat som søt smak gir signal om energi, salt smak om elektrolytter, bitter smak at noe er giftig osv.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-09, 22:34   #26
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke smakt denne, men hvis du søker på fried chicken recipe og crispy fried chicken recipe, så får du opp mye snacks. Jegpleier å lage de med ganske mye krydder, i sørstatene gjør de dette med omtrent alt kjøtt og fisk. Personlig liker jeg det best på hvit fisk og kylling, viltkjøtt syns jeg smaker best med bare salt og pepper.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-10, 13:25   #27
abbay
Nybegynner

Medlem siden: Jul 2010
abbay har et hav av muligheter foran seg
Standard

yeah here is your crispy chicken recipe.....for recipe click here..

http://www.kfcchickenrecipe.com/kfc-...en-recipe.html

abbay er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-10, 17:05   #28
Cazandra
Erfaren

Cazandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Egersund
Blogginnlegg: 10
Cazandra er populærCazandra er populærCazandra er populærCazandra er populær
Standard

Noe sier meg at det blir kylling når vi kommer hjem fra seilturen!!

Gammel 31-07-10, 17:49   #29
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har også nettopp oppdagen den crispy chicken greia til Old El Paso. Utrolig god, altså!!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:18.