Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Dårligste grøsser?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-10, 19:14   #24
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dårligste grøsser?

Blair Witch (orka jeg å se hele?), The Grudge , the Ring, og alt sånt synes jeg bare er teit. Men det er på en måte ikke mine type filmer. Jeg kan skvette ja om det skjer noe brått, men jeg blir ikke redd av dem. Skyggen fra fortiden (What lies beneath) syntes jeg dog var bra da den kom.

Absolutt verste film (skumleste/ekleste): Hostel. Angrer egentlig på at jeg så den. Den var bare fryktelig. Men "happy ending" i alle fall.
Sin City er jo også litt ekkel, men kult laget.

Har fått tak i "the Children" nå. Noen som har hørt om den? Verdt et forsøk i alle fall. "The uninvited" har vel også FP tipsa meg om?

Men jeg er vel egentlig mer action-, drama-, thrillertype antagelig.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:30.