Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Paranormal activity

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-07-10, 21:42   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paranormal activity

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Men Iset, jeg har lyst å se paranormal activity før vi ser nr 2, hvis dere ikke vil se den igjen, kan jeg låne den av deg da?
Og når, når skal vi grøsse igjen?

Jeg har den ikke men kan godt laste den ned og så kan vi se den hos meg? Kanskje du feks. kan komme litt tidligere enn de andre og så kan jeg og du ha grøsser-vorspiel med den før de andre kommer? Hvis ikke de har lyst å se den igjen da, det tror jeg faktisk de har, for vi elsket den alle sammen. Jeg vil grøsse igjen FORT! Jeg er alene hjemme i helgen nå, men synes egentlig det er best å ha grøsserkveld når R er hjemme så jeg slipper å løpe opp to etasjer om ungene maser etter leggetid. Men kanskje vi skal vente til denne kommer ut på nedlasting? Må sjekke når det er.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:42.