Sv: Lure løsninger i huset
Eg ønsker meg skittentøyssjakt frå badet og ned på vaskerommet. Egentlig ikkje noko problem å laga da, siden badet er rett over vaskerommet. Bare at då må den vera ved siden av badekaret, og eg ser for meg litervis med vatn på vaskerommet når ungane bader. Og ein våt 5- åring som garantert kommer til å prøva å komma seg gjennom luka.
Eg har bod på kjøkkenet. Elsker boden min. Den er smikkfull av hyller, og der har eg alt av tørrvarer, kjølebager, bakeutstyr, tomme syltetøyglass, plastposer, førstehjelpsaker, godteri, vin, ein del vaskesaker, tørrmoppen, feiebrett, kakebokser, lyspærer, sterinlys... Før jul hamstrer eg 10 pk mjøl og sukker, og har god plass til ein bruskasse.
Og perler, kitt og malesaker til ungane.
No holder eg på å få kjøkkeninnredning på vaskerommet, dvs. mangler kun ny benkeplata. Og så skal da opp hyller oppe under taket til sesongklær, og hyller til arbeidsklær til mannen. Og eit takmontert tørkestativ over fryseboksen.