Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jatte med HELTENE ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-07, 15:59   #11
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jatte med HELTENE ...

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Bare sånn for å kverulere: Hvis de skal passe til beskrivelsen din lenger opp er det ikke lenger snakk om å synes, det var jo snakk om ganske målbare verdier:

• alltid ender opp med å ha samme meninger som noen
  • ofte eller aldri ytrer sin egen mening eller versjon ()
  • holder kjeft i stillhet dersom de en gang imellom er uenig med de populære/heltene

Det som du ramser opp er hva jeg legger i en som jatter med. At andre ikke synes det er slik, er for meg greit. At andre ikke synes dette forumet har jattende medlemmer er også helt greit. Det er ikke sikkert at f.eks. du og meg synes det er samme personer som jatter. Hva som er en jatter for meg, trenger ikke å være det for deg. Hva man legger i det, er jo en subjektiv mening, selv om verdiene er aldri så målbare. De færreste synes jo at en selv er en som jatter med. Jeg har liksom til gode å høre noen si:

"huff jeg er alltid enig med flertallet jeg, ellers blir det så uhyggelig stemning"

eller:

"Jeg forsøker alltid å være enig med de som utmerker seg som helter og poplulære i gruppen, for ellers er jeg redd for å ikke være en av dem, og at de skal synes at jeg er teit".

Men at en som jatter med tenker slik stille med seg selv, er jeg hellig overbevist om, og det sier selvfølgelig ikke vedkommende høyt, for da er man jo ikke lenger en av "dem" (dvs. heltene/de populære)

Sist redigert av Elin : 10-02-07 kl 16:04.
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:00.