Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-07-10, 23:13   #901
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Det var det jeg også gjorde. Det er godt mulig jeg trenger en i den lillafargen som kommer nå også.

Åj, lilla?? Den trenger nok jeg og...

...fordi jeg fortjener det!

Krem er ikke aktiv  
Gammel 24-07-10, 00:06   #902
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ny topp. Se bort fra usminket hyttetryne ...

Sist redigert av Karamell : 24-07-10 kl 12:58.
Karamell er ikke aktiv  
Gammel 24-07-10, 23:51   #903
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

LItt på salg..

Gammel 25-07-10, 17:22   #904
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Fikk Købentur i bursdaggave av min kjære og brukte litt skattepenger på salg og nye høstvarer.

Armybukser i silkestretch fra Rützou

Jakke fra Rützou

Lang cardigan fra Day

Denne skinnjakken i beige fra Day

Kjole fra Minimarket

Strikkejakke i grå fra Paul & Joe Sister

Samt en vakker lilla silketopp fra Baum und Pferdgarten, litt t-skjorter fra Cos og American Vintage og et par nydelige ballerinasko fra Pura Lopez (skal prøve å legge ut bilder senere).
Gjorde også et kupp på Holly's-plagg til lillebror. Trøyer og bukser til 20 kr stykket

Gammel 25-07-10, 18:17   #905
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg venter på denne:

..og som vanlig når jeg bestiller noe fra Esprit, er jeg veldig veldig spent på størrelsen. Dette får bli mitt siste sommer-innkjøp! Jeg rekker nok ikke å få den før jeg reiser på hytte-ferie, men jeg kan sikkert få bruk for den når jeg og Langøre har barnefri senere i sommer, og går ut og nyter lange kvelder i det fine sommerværet. :drømmer:

Endelig kom den igjen, i riktig størrelse. Og i mellomtiden har den kommet på salg. Jeg skal aldri, aldri, aldri mer bestille fra ellos. Makan til surr. Ja altså, ikke den siste ankomsten, det var jo pga feil størrelse. Men pakker som blir borte, varer som er utsolgt i mellomtiden, selv om det sto at varen ikke kom på lager før den rakk å bli utsolgt, og hvorfor er det raskere å få varer fra England enn det er å få varer fra ellos? Farvel, ellos. Du får det sikkert fint i et annet forhold.

Sist redigert av Kanina : 25-07-10 kl 18:58.
Kanina er ikke aktiv  
Gammel 25-07-10, 18:24   #906
SIS
Aktiv

SIS sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
SIS er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Fikk Købentur i bursdaggave av min kjære og brukte litt skattepenger på salg og nye høstvarer.

Armybukser i silkestretch fra Rützou

Åhhh ! Den har eg sett på, skikkelig lekker

Gammel 25-07-10, 20:52   #907
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Har kjøpt desse to. Syns dei var morsomme.

Gammel 25-07-10, 23:52   #908
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Zip, den rosa var nydelig! Kor er den frå? Kappahl ja. Kom på propertiestrikset.

Gammel 26-07-10, 00:04   #909
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Zip, den rosa var nydelig! Kor er den frå? Kappahl ja. Kom på propertiestrikset.

Det er på Kappahl ja.
Masse anna fint i den serien og (Folklore)

Gammel 26-07-10, 10:09   #910
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt meg en fantastisk silkekjole fra Pink India, og et skjerf fra Erfurt

Pink India kan kjøpes her - butikk, basert i Henningsvær, som sender i posten . De har mye annet fint også

Vedlagte bilder
Filtype: jpg kjol.jpg (78,7 KB, 37 visninger)

Sist redigert av m^2 : 26-07-10 kl 14:26.
m^2 er ikke aktiv  
Gammel 26-07-10, 14:54   #911
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Singleten kjøpte jeg i svart også.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 26-07-10, 15:45   #912
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

I sommer har jeg kjøpt flere fine skjørt og kjoler, men jeg finner jo ingen bilder bortsett fra denne som jeg kjøpte på Noa Noa:

*bildegoogler videre*

Gammel 26-07-10, 18:52   #913
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Det er på Kappahl ja.
Masse anna fint i den serien og (Folklore)

Jeg har også kjøpt meg en topp derfra nå i sommer - svart med petrolfargede sømmer, puffermer og ei rose på skulderen.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 26-07-10, 18:58   #914
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så kule klær, m^2!
Det skjerfet var kjempefint.

Her handles det ikke så mye for tiden, men jeg har kjøpt med to nye underkjoler på 70% salg på Noa Noa. En oransj/aprikosaktig silke, og en helt lys rosa bomull. Begge gir det lille ekstra når de såvidt stikker ut fra en enkel svart kjole.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 26-07-10, 19:14   #915
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg kom over disse skoene til 50% i dag og klarte ikke gå forbi:

Fargen var kjempefin til dongeribukse.

Isolde er ikke aktiv  
Gammel 26-07-10, 22:03   #916
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Mira, den selgast hos Tante Bruun i Ålesund. Dei sende til heile landet.

Sjekket nettsidene nå. Jeg reiser til Sunnmøre i morgen. Og det er meldt elendig vær, så en shoppingtur til Ålesund kan nok bli aktuelt. Byen har mer å by på enn begredelige Moa, skjønner jeg.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv  
Gammel 27-07-10, 10:27   #917
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En runde hos Boden på nett, etter at jeg hadde luket ut alle "kjoler som er litt blanke i stoffet og ser særdeles lekre ut men som sikkert strammer akkurat litt for mye over puppene og som aldri blir brukt uansett" og som jeg har to-tre av i skapet allerede, og vips har jeg bestilt dette til jobb-bruk:

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 27-07-10, 23:42   #918
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Sjekket nettsidene nå. Jeg reiser til Sunnmøre i morgen. Og det er meldt elendig vær, så en shoppingtur til Ålesund kan nok bli aktuelt. Byen har mer å by på enn begredelige Moa, skjønner jeg.

Det er på Moa den er. I Moa Syd-bygget. Dei åpne filial i Ålesund sentrum til høsten trur eg.

Om du virkelig skal shoppe anbefale eg deg Ulsteinvik, der er mange fine butikkar der!

Gammel 28-07-10, 22:34   #919
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøpt meg sko på salg i dag

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 28-07-10, 22:36   #920
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Så fine sko Nessie.

Skal si jeg tenkte på noen av dere på ferien. De var em Fly London butikk med masse, masse fine sko, en Desugial buikk- eller hvordan det nå skrives- masse salg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:45.