Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Høye støvletter på ben som ikke er veldig tynne

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-07-10, 17:06   #21
Stikka
...

Stikka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Høye støvletter på ben som ikke er veldig tynne

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg sendte tilbake et par pga det samme. Fikk nye etter dette, (en størrelse mindre), og de satt perfekt.

En skostørrelse mindre? Mine var i tillegg for smale i foten og litt for trange i ankelen. Skjønner at jeg ikke har bein til støvletter egentlig. Men det hadde ikke hjulpet å gå ned en størrelse. Fasongen på dem var jo helt teit.

Gammel 26-07-10, 09:59   #22
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stikka, her.

Er det noen som har kjøpt høye støvletter på Duoboots og vært fornøyd?

Jeg har/har hatt tre forskjellige par derfra og er superfornøyd

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-10, 11:36   #23
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stikka, her.

En skostørrelse mindre? Mine var i tillegg for smale i foten og litt for trange i ankelen. Skjønner at jeg ikke har bein til støvletter egentlig. Men det hadde ikke hjulpet å gå ned en størrelse. Fasongen på dem var jo helt teit.

Jeg kjøpte en størrelse mindre i både fot og skaft. Da satt de veldig fint.
Ofte så må støvlegger gå seg litt til, er min erfaring. Akkurat disse satt som de skulle på meg, men jeg har hatt flere par som har vært litt trange her og der, før jeg har fått gått de inn skikkelig.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-10, 17:18   #24
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg kjøpte en størrelse mindre i både fot og skaft. Da satt de veldig fint.
Ofte så må støvlegger gå seg litt til, er min erfaring. Akkurat disse satt som de skulle på meg, men jeg har hatt flere par som har vært litt trange her og der, før jeg har fått gått de inn skikkelig.

Da er det nok mine bein som ikke egner seg til støvletter. Enkelt og greit. Tenkte jeg skulle gå innom Duoboots neste gang jeg er i London og høre om de har noen støvletter som kan passe i det hele tatt. Men jeg er ikke optimist.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:36.