Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Når telekioskmannen har gjort feil - ang. bindingstid

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-07-10, 19:50   #1
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Når telekioskmannen har gjort feil - ang. bindingstid

Mitt abonnement, Djuice control, sto opprinnelig i min manns navn fordi vi hadde fri familie. Han byttet abonnement og nr da han fikk jobbtelefon, og kansellerte sitt abonnement hos telenor, men sto fremdeles som eier på mitt. (Jeg sto som bruker.)

I går var vi innom telekiosken på Kvadrat for å bytte eier på abonnementet. Jeg skulle beholde abonnementet, men ha det over i mitt navn, fordi jeg skal kjøpe ny mobil med abonnement, og fordi det da blir enklere om jeg kan gjøre det selv og ikke spørre mannen om han kan logge inn for meg osv. Jeg tittet samtidig på telefon mens jeg var der, men siden prisene i telekiosken er mye høyere enn på nett, så lot jeg være å kjøpe. Jeg diskuterte litt frem og tilbake ang. hvilket abn. som gjorde telefonen billigst, og nevnte superpluss m/supertekst, da det var det abonnementet jeg planla å bestille sammen med telefonen. Jeg sier at jeg ikke vil ha noen telefon nå, men bare bytte eier på telefonen og beholde det jeg har. Han trykker, sjekker legitimasjon, sier OK, og vi drar hjem.

I dag bestiller jeg meg ny telefon, SE x10 mini pro red, med superpluss m/supertekst. Jeg prøver å sjekke saldoen på mobilen for å se hvor mye jeg har igjen av de 200 som følger med Djuice Control abonnementet. Jeg får beskjed om å sende SMS til 1999 i stedet for 2525, og stusser litt over det. Jeg sender til 1999, hvor det står at jeg har 5000 sms til gode, og forbruket mitt er 0.0 kr.

Jeg logger så inn på telenors sider, og ser at jeg allerede har superpluss abonnement, registrert 24.07, altså i går. Mannen, eller gutten, i telekiosken har altså gitt meg det abonnementet jeg bestille sammen med telefonen, og jeg har avtaletid frem til 2011. Da vil jeg altså få beskjed om at "beklager, vi kan ikke sende deg telefonen du bestilte da du fremdeles har bindingstid".

Og så over til spørsmålet (omsider): Jeg kan ringe telenor og få løst bindingstiden, ikke sant? Det er jo trossalt idioten i telekiosken som har gjort feil her??? :desperat:

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-10, 20:04   #2
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når telekioskmannen har gjort feil - ang. bindingstid

Ring Telenor kundeservice og hør. Du har jo ikkje fått telefon for bindingstida så den burde ikkje gjelde nei...

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no