|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Vi har 1,5 kilo frossent elgkjøtt, hjelp!Hva du kan lage avhenger veldig av hvilken del av dyret du har i fryseren. Er du usikker så ville jeg lagd en gryte. Jeg hadde ikke stekt det som biff eller stek uten å vite sikkert at det var egnet til det, det kan bli en stor skuffelse. Seig biff er virkelig ikke godt selv om det kommer fra elg.
|
|
|
#22 |
|
Rockesøster
|
Sv: Vi har 1,5 kilo frossent elgkjøtt, hjelp!Når man er uerfarne med elgkjøtt og ikke har peiling åssn stykningsdel av kjøttet det er, er vel det safeste å velge enten å langtidssteke som stek eller lage en gryterett. Sist redigert av Nextlife : 22-07-10 kl 21:17. Årsak: skrivefeil |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Viser tenner
|
Sv: Vi har 1,5 kilo frossent elgkjøtt, hjelp!Burgundergryte med elgkjøtt er namme-nam!
|
|
|
#24 |
|
This is normal!
|
Sv: Vi har 1,5 kilo frossent elgkjøtt, hjelp!Jeg synes du skal kombinere alle forslagene over og se hva som blir igjen av elgen når det hele er over. Legg gjerne ut bilde av resultatet. Eller du kan late som om det er en 1,5 kg is og spise den ubehandlet. Legg gjerne ut bilde av resultatet. Lykke til.
|
|
|
|
#26 |
|
Ekvilist
|
Sv: Vi har 1,5 kilo frossent elgkjøtt, hjelp!Høres lovende ut.
|
![]() |
|
|