Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Den nye Frontierville-tråden

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-07-10, 20:02   #441
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Uææ, feed 150 chickens. Jaja, det går vel relativt kjapt, i hvert fall på nabobesøk der man slipper å bruke energi.

Jeg er sjeleglad jeg for lengst har funnet ut at jeg aldri skal levere inn collections når jeg fullfører dem. Nå har jeg fått flere oppdrag på rappen der halvparten allerede er gjort siden jeg har hatt de tingene de spør etter.

Gammel 20-07-10, 21:09   #442
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Nå er jeg hjemme fra ferie, og klar for å spille igjen. Ser at dere har føket forbi meg!

Gammel 20-07-10, 21:25   #443
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Off. Jeg mangler enda dørmatta og et brunt egg fra kyllinghuset. Jeg har satt opp totalt 4 kyllinghus, men som sagt - det siste brune lar altså veldig vente på seg. Så om noen har ei dørmatte og et brunt egg, så blir jeg lykkelig.

Gammel 21-07-10, 00:24   #444
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg trenger masse skoleting og byggeting.

Gammel 21-07-10, 00:46   #445
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Den ene groundhogen min har "låst" seg og hver gang jeg prøver å klikker kommer bare damen(les meg) og stiller seg ved siden av uten at det blir noe clobbering..... Noen forslag til løsning?

morgana er ikke aktiv  
Gammel 21-07-10, 00:51   #446
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Den ene groundhogen min har "låst" seg og hver gang jeg prøver å klikker kommer bare damen(les meg) og stiller seg ved siden av uten at det blir noe clobbering..... Noen forslag til løsning?

Gå ut av spillet og inn igjen. Da pleier det å løse seg.

Har nå bygget det femte kyllinghuset uten brunt egg. Ingen som har et til overs? Jeg har flust av egg i andre farger som jeg mer enn gjerne gir i retur.

Gammel 21-07-10, 00:53   #447
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Hvordan får dere materialer nok til å få bygget så innmari mange hønehus? jeg sliter med å få fullført et liksom.

Gammel 21-07-10, 00:56   #448
Cazandra
Erfaren

Cazandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Egersund
Blogginnlegg: 10
Cazandra er populærCazandra er populærCazandra er populærCazandra er populær
Standard

Kommer ikke inn på FV!!!

Gammel 21-07-10, 00:56   #449
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Hvordan får dere materialer nok til å få bygget så innmari mange hønehus? jeg sliter med å få fullført et liksom.

Man fullfører ikke alle hønsehusene. Bare bygger til man trenger hammer, maling osv og så sletter man og begynner på nytt.

Gammel 21-07-10, 00:56   #450
Cazandra
Erfaren

Cazandra sin avatar

Standard

Jeg og!

Gammel 21-07-10, 00:59   #451
Kate

Kate sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Man fullfører ikke alle hønsehusene. Bare bygger til man trenger hammer, maling osv og så sletter man og begynner på nytt.

Men hva er viktsen da? Får man fjær og slikt da?
Trodde ikke mab fikk noe uten å innhente daglig bonus fra ferdigstilte hus.

Gammel 21-07-10, 01:13   #452
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Men hva er viktsen da? Får man fjær og slikt da?
Trodde ikke mab fikk noe uten å innhente daglig bonus fra ferdigstilte hus.

Man finner egg og fjær når man bygger hønsehusene. Det går fortere å fullføre samlingen på den måten enn å ha et hønsehus som bare kan samles en gang om dagen.

Gammel 21-07-10, 01:23   #453
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

tenkte jeg bare skulle si at jeg startet med FV på søndag, hehehhehe.

Avelonia er ikke aktiv  
Gammel 21-07-10, 01:29   #454
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Standard

Caz, du er den besteste. Smask. Tusen tusen takk for egget. Noe du vil ha i retur?

Gammel 21-07-10, 03:23   #455
Kate

Kate sin avatar

Standard

Jeg trenr white flowers og apricot oil om noen skuille ha noen ekstra.

Gammel 21-07-10, 09:55   #456
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må mate 150 kyllinger og tenkte hey, det går jo kjapt når jeg tar naborunden. NEIDA, kun egne kyllinger gjelder det. ARGH!?

Og så får jeg bare de samme bonusene igjen og igjen, ikke de jeg mangler. Nå har jeg feks. over 50 kubæsjer og nesten like mange av de andre, og noe infernalsk mye av disse oak-collection-tingene.

Gammel 21-07-10, 19:02   #457
Cazandra
Erfaren

Cazandra sin avatar

Standard

Mate 150 ganger eller 150 kyllinger?

JEg trenger å høste tomater, noen som har eller kan plante?

Gammel 21-07-10, 19:04   #458
Cazandra
Erfaren

Cazandra sin avatar

Standard

Jeg trenger å høste tomater! Noen som har eller gidder å plante?

Skal man MATE 150 kyllinger, eller mate 150 ganger?

Gammel 21-07-10, 19:06   #459
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Standard

Mate 150 ganger. JEg kan sikkert plante noen tomater.

Gammel 21-07-10, 19:15   #460
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Jeg trenr white flowers og apricot oil om noen skuille ha noen ekstra.

Jeg har sendt til deg. Tror det er deg i hvert fall!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:55.