Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du en klager/sutrer?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-07, 23:53   #11
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du en klager/sutrer?

Det kommer an på hvem du spør. Spør du meg så svarer jeg mnei. Jeg er ikke en sånn som lasser mine bekymringer og klaging på andre med mindre det er en setting hvor det er forventet eller passende. Det er klart, det hender jeg klager, men det tar ikke overhånd.Jeg har et par bekjente pluss en mor som er sutrere og klagere, og jeg har forbannet meg på at jeg ikke skal bli det. En kusine av meg har jeg kuttet kontakten med fordi hun var en klager. Jeg rett og slett orket ikke negativiteten hun oste, jeg ble deprimert av det.

Jeg spurte akkurat helten, og jeg må innrømme at jeg ble litt snurt. Han fikk et litt pinefullt uttrykk i ansiktet og begynte å vri på seg. Så gjorde han det hemmelige tegnet som betyr at jeg sutrer. Det var forresten et tegn han fant på akkurat da jeg spurte om jeg sutret. Djiiiz.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:29.