Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Service i Sverige?

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-07-10, 01:43   #15
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Service i Sverige?

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Nå vet ikke jeg hvordan det er rundt Svinesund, for vi holder oss i Skåne, men her var det ikke særlig mye å spare på service på våre biler. (Volvo V50 og XC90) Bytte av bremseskiver og klosser derimot sparte vi over 2000 kroner på å ta her.

Men nå er jo det meste priset kunstig lavt i Strömstad ifht resten av Sverige da.

Vi sjekket opp hva det ville koste med service på Volvoen vår i Bergen, i fht Haugesund en gang, og det var over 2000,- i forskjell på akkurat samme service. Jeg tror rett og slett at Volvoforhandleren i haugesund er billig på service, og deler.

Man kan nesten tro at Haugesund er priset kunstig lavt ifht resten av Norge også. Jeg har merket meg at en god del er billigere der enn f.eks i Bergens området. Mine foreldre som bor i Haugesund, reagerer på hvor dyrt det er å handle mat på disse kanter, og da ikke bare i bygda her jeg bor.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:19.