Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

På seg selv kjenner man jo IKKE andre …

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-07-10, 20:56   #21
lalill
Ute av produksjon

lalill sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
lalill er populærlalill er populærlalill er populærlalill er populær
Standard

Sv: På seg selv kjenner man jo IKKE andre …

Når nokon kjem med eit kompliment til meg, enten det gjeld interiør, klesstil eller frisyre for den del, krev eg ikkje at dei skal ha det slik sjølve for at eg skal ta dei alvorlig.

Gammel 19-07-10, 09:17   #22
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På seg selv kjenner man jo IKKE andre …

Opprinnelig lagt inn av lalill, her.

Når nokon kjem med eit kompliment til meg, enten det gjeld interiør, klesstil eller frisyre for den del, krev eg ikkje at dei skal ha det slik sjølve for at eg skal ta dei alvorlig.

Jeg syns du er fin på håret selv om vi har ulik frisyre. Selv hvis det står rett opp.

Det er mye jeg syns er stilig på andre, som jeg ikke har lyst til å gå med selv, og jeg går alltid ut fra at folk tar komplimentene mine som komplimenter. :naiv:

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:22.