Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du en klager/sutrer?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-07, 21:19   #10
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du en klager/sutrer?

Det kommer nok helt an på hvem jeg snakker med. Merkelig nok.
Jeg klager en del til mora mi. Av en eller annen grunn. Forventer vel sympati, men det er det sjelden jeg får. Til svigermor klager jeg aldri. Jeg klager kanskje en del til mannen min også. Jeg kan nok klage til venninnene mine, men det er mer med humor (håper jeg) og der får jeg lassevis med sympati. Jeg synes det er greit å bruke venner til sånt av og til, og de får lov å klage så mye de vil til meg også.
Og så går det i perioder. Noen ganger har mann mer grunn til å klage enn andre ganger. Jeg klager ikke når jeg har det helt fint. Når jeg har vært syk i tre måneder, klager jeg litt når noen spør hvordan det går. Ikke for å klage nødvendigvis, men for å fortelle fakta. Og hvor går grensen mellom å fortelle harde fakta og å klage egentlig?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:03.