|
|
#761 |
|
kamerat
|
Sv: Hva leser du nå?
Ja, ikke sant? Jeg fikk stadig lyst til å reise meg og rope «Ikke gjør det! Ikke gjør det!» mens jeg leste.
|
|
#763 |
|
På flyttefot.
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du nå?Akkurat ferdig med Skumtimmen av Johan Theorin, gyver løs på Nattfåk.
|
|
|
#764 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Hva leser du nå?Jeg har nettopp begynt på Knausgård nr 1. Da regner jeg med å være dekket med lesestoff ei stund framover. Håper jeg får tak i nr 2 dersom behovet skulle melde seg i løpet av ferien. Han bruker fascinerende mange ord.
|
|
#766 |
|
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du nå?Ancestors of Avalon av Marion Zimmer Bradley og en eller annen dame som jeg ikke husker navn på.
|
|
|
#767 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du nå?Dødens alkymist av Carol McCleary. |
|
|
|
|
#768 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva leser du nå?No leser eg La meg synge deg stille sanger av Linda Olsson. Begynte på den i går, og avslutter nok i kveld. Veldig god bok.
|
|
#769 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du nå?Er omtrent halveis i Arnaldur Indridasons Irrganger på lydbok.
|
|
#771 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du nå?Kom ikke nærmere. |
|
|
|
|
#772 |
|
levelandas.wordpress.com
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Landås, Bergen
![]() |
Knausgård er fantastisk! Jeg er snart ferdig med nr 5. Hvis du sliter litt når du kommer til 3 og 4: Ikke gi opp! Femeren er en ny høydare!
|
|
#773 |
|
Borte
|
Sv: Hva leser du nå?Jeg begynte på Hotellet på hjørnet av bitter og søt i formiddag. Virker lovende foreløpig.
|
|
#774 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva leser du nå?Nå leser jeg The Demon's Covenant av Sarah Rees Brennan; det er oppfølgeren til The Demon's Lexicon som jeg leste i fjor eller noe sånt. Jeg synes bøkene er både spennende og vittige og med interessante personer, og selv om jeg kjøpte den første fordi jeg kjenner til forfatteren fra bloggen hennes (der hun blant annet skrev fantastiske Harry Potter-parodier!), så kjøpte jeg den andre fordi jeg var genuint interessert i hvordan det går videre.
|
|
#775 |
|
bits and pieces
|
Sv: Hva leser du nå?Hadde liksom tenkt å lese Arne Dahl sine bøker i kronologisk rekkefølge, men "skjulte dyp" er ikke akkurat lett å få tak i
|
|
|
#776 |
|
Erfaren nok
|
|
|
#777 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har bare noen få sider igjen av Knausgård nr 1. Nr 2 blir ferielektyre i år
|
|
#778 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du nå?Uro av Finn Skårderud.
|
|
#779 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
Sv: Hva leser du nå?Vidunderbarn av Roy Jakobsen, fin bok så langt, er litt over halveis |
|
|
|
|
#780 |
|
bits and pieces
|
Takker, men burde nevnt at jeg låner de på biblioteket. Trodde jo jeg hadde fått kloa i den, men så finner ikke biblioteket hjemme den
|
![]() |
|
|