Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Snart 5-åring på Shrek?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-07-10, 19:46   #1
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Snart 5-åring på Shrek?

Kan jeg ta med storesøster (som blir 5 år i september) på Shrek 3D?

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 19:48   #2
Tøtto
Superduperaktiv

Tøtto sin avatar

Tøtto er litt kulTøtto er litt kulTøtto er litt kul
Standard

Sv: Snart 5 åring på Shrek?

Jeg så den nettopp med femåringen min, det var stor suksess. Men vi så ikke 3d da.

Gammel 11-07-10, 19:49   #3
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har tenkt til å ha med 4 åringen min.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 19:49   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det skulle jeg tro er helt greit. 7-årsgrense er 4-årsgrense hvis man ser sammen med en voksen.

Vi så Shrek 1 og 2, men står over nr 4. Det blir vel litt for mye av det samme?

Gammel 11-07-10, 19:52   #5
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har aldri sett en film i 3D selv så jeg vet liksom ikke hvordan dette er for en unge?

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 20:11   #6
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Knotten så Dragetreneren i 3D og elsket det.
Han har sett alle de andre Shrek-filmene, så jeg ville ikke hatt skrupler med å dra å se den nye.

Gammel 11-07-10, 20:21   #7
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart 5-åring på Shrek?

Femåringen min likte den veldig godt. Det beste var 3D-brillene man fikk kjøpt til, som er grønne og har slike Shrek-ører. De har han gått med hele helgen.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 20:34   #8
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Mine 5-åringer liker ikke 3D, fordi de ikke synes brillene passer eller er gode å ha på. Men å se Shrek går nok fint i seg selv

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 20:44   #9
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Min 5-åring så den i dag og likte den godt. Var ikke 3-D, men han har sett andre 3-D filmer før, og det har gått helt fint.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 20:47   #10
Gulla
Superduperaktiv

Gulla sin avatar

Gulla er populærGulla er populærGulla er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Min 5-åring så den i dag og likte den godt. Var ikke 3-D, men han har sett andre 3-D filmer før, og det har gått helt fint.

Enig med den.

Gulla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 21:26   #11
Siwa
Bør lage seg en tittel selv

Siwa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Vår 5 åring så den i helga, og han likte den godt han også
Her så vi den også i 2D

storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 21:39   #12
Nekinna2402
*gjesp*

Nekinna2402 sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Stavanger område
Nekinna2402 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg tror det kommer an på personligheten til ungen
forsetter mini i den samme film "smak" så hadde jeg def tatt hu med på shrek
men tror igrunnen ikke at en 2.5 åring på kino er beste ideen
hun er litt for glad i dyr og å rope ut hvilken lyder de lager :eyerolls:
hvergang hun ser reklamen til shrek blir hun i ekstase og hyler "PUUUUS MAMMA SE EIN PUUUUUS"

Nekinna2402 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:25.