Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Må man bestille seter til flyreisen?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-07-10, 01:00   #11
Muffe
Nybegynner

Medlem siden: Aug 2009
Muffe er litt kul
Standard

Sv: Må man bestille seter til flyreisen?

Opprinnelig lagt inn av Filippa, her.

Vi fløy med Malaysian Airways fra Kuala Lumpur i fjor (rutefly, altså). Sjekket inn tre timer før avgang, og fikk beskjed om at det dessverre ikke var flere plasser ledige ved siden av hverandre. Fireåringen måtte nok sitte alene. På en 12 timers flight. Etter mye mas og lirking og overtalelse fra flyvertinnens side, ordnet det seg helddigvis. Men jeg kan ikke fatte at det ikke er standard i bookingsystemet deres at småbarn må sitte ved siden av en foresatt/voksen i reisefølget!

Å fy flate... da har man havna på særdeles feil hylle altså når man klarer å prestere å ha slike holdninger! En 4 åring sitte alene.... særlig! Godt det ordna seg, men fy så forbanna jeg hadde blitt...

Her til lands er de nok litt mer fleksible, folk pleier å være ganske snille dersom de spør over "anlegget" om noen kan flytte seg også.

Jeg bestilte flyseter til oss helt fremst i år, greit å ha god benplass. Litt kjipt at armlene ikke kan tas opp, men det overlever vi

Muffe er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:17.