|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes dere om blanke/polerte fliser i hall/gang?Hmm, kan ikke helt forstå at de blankpolerte flisene ikke blir glatte med snø/vann oppå? Vår erfarne flislegger er ihvertfall av en helt annen oppfatning. Går visst an å behandle slike flisere med ett eller annet stoff slik at de ikke skal bli så glatte, det må i så fall gjentas med jevne mellomrom. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes dere om blanke/polerte fliser i hall/gang?Det blir jo ikke helt det samme, men jeg har blankpolerte fliser på kjøkkenbenken og angrer som en hund. Støv synes like etter at jeg vasket benken, og alt av flekker synes veldig godt. Jeg har gitt opp hele benken og krever snart ny benkeplate. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Epikur
|
Sv: Hva synes dere om blanke/polerte fliser i hall/gang?Det er et graderingssystem på flis i fht hvor glatte de er.
|
|
|
#24 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2010
![]() |
Sv: Hva synes dere om blanke/polerte fliser i hall/gang?Synes det er pent. |
|
|
|