Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Kreta, Rethymnon

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-07-10, 00:34   #3
Filimo
Fullverdig medlem

Filimo sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: På landet ♥
Filimo har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Kreta, Rethymnon

Kreta er nydelig og det området dere skal bo i er perfekt for utflukter.
Jeg anbefaler også en tur til Elafonissi, også kalt "Kretas svar på Maldivene". Ellers er selve byen veldig koselig. Og en uke er ikke såå lenge. Det finnes veldig mange turer man kan ta, men jeg ville nok vurdert litt frem og tilbake, hva slags utflukter kunne dere tenke dere? Flotte strender, historiske steder, byer, badeland osv.

Jeg har vært på Kreta flere ganger og har kjørt mye rundt. Sett det meste tror jeg, helt fra VAI (Europas eneste naturlige/ekte palmestrand) helst øst, små fiskelandsbyer, badeland i Hersonissos, Knossos i Heraklion, nyyyyydelig strender på vestkysten, Stavros-stranden (hvor filmen ble spilt inn), koselige små landsbyer som f.eks. Geourgioupolis, Preveli klosteret (og Preveli stranden like i nærheten), grotter, Samariaravinen m.m.

Kjenner jeg har lyst på Kreta-tur jeg også...♥

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:18.