Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Chuck

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-07-10, 21:02   #1
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.035
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Chuck

Kan det virkelig stemme at det ikke er en tråd om denne serien her inne? Jeg har lenge hatt lyst til å se serien, men ville gjerne se fra starten av, så nylig lånte jeg sesong 1 av en kamerat. Og etter en litt treig serie har serien blitt bare bedre og bedre, og jeg har selvfølgelig ikke kunnet holde meg, og har slukt sesong 2 og 3 på nett.

Jeg skulle tro at veldig mange her inne har glede av denne serien.

Kort fortalt handler det om en type som jobber på en Elkjøp-type butikk. En dag får han tilsendt en e-post fra en gammel studiekamerat. Når han åpner den, får han nedlastet hele CIA-databasen i hjernen din. Så CIA og NSA blir nødt til å samarbeide med ham om div. saker. Det som er kult med serien at han hele tiden må fortsette i Elkjøp-jobben sin, og vi får mange morsomme historier om Elkjøp-gjengen.

Dette er en slags spionhistorie med masse forviklinger, samt nerdehumor, for ikke å snakke om en kjærlighetshistorie. Det jeg også liker med serien er at den ufrivillige helten Chuck får lov til å utvikle seg med tiden. Men humoren blir aldri borte.

Få serier har fått meg til å le like mye.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-10, 21:47   #2
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.704
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Chuck

Synes også den var tørr i starten. Men nå er det en morsom del av serie listen vår. Både jeg og mannen er glad i den.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-10, 21:50   #3
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.581
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Chuck

Jeg har sett de to første sesongene. Jeg ble nok aldri noen storfan, men det er helt ok som bakgrunnsserie mens jeg jobber. Hvordan var sesong 3 i forhold til de to første? Samme folkene og problemene?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-10, 23:09   #4
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Chuck

Jeg liker Chuck veldig godt, den dabbet litt av en stund, men så tok den seg veldig opp igjen. Jeg gleder meg til ny sesong.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 10:24   #5
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.035
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Chuck

Monsoon: jeg synes nok sesong 2 var best, men sesong 3 har en stor utvikling i serien, så det blir ikke snakk om de helt samme problemstillingene. I tillegg er mye av humoren som er borte i deler av sesong 2 tilbake i sesong 3.
Chuck blir etter hvert også fullverdig spion, og flere i kretsen hans får vite om dette, noe som skaper veldig morsomme situasjoner.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no