Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Å bli "gjenkjent" på restaurant

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-07-10, 00:15   #41
Filimo
Fullverdig medlem

Filimo sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: På landet ♥
Filimo har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Å bli "gjenkjent" på restaurant

Jeg skjønner deg litt jeg.
Har det litt på samme måte, men ikke alltid/overalt.
På sushistedet "mitt" blåser jeg i det og syns egentlig bare det er greit siden jeg alltid skal ha "minus ditt og heller datt". Men dette er bare take-away.
Når det f.eks. gjelder pizzakjøring hjem syns jeg plutselig det er mer pinlig...vet ikke hvorfor, kanskje fordi det er "junkfood"??
Eller når det gjelder en restaurant her i byen, dit går jeg alltid med samme venninne og når det går lang tid mellom hver gang syns jeg det er helt greit at de likevel husker oss litt/nok, men skulle det plutselig bli hyppig så syns jeg det er flaut igjen med en gang.
Og vedr. klesbutikker, det er greit at de kjenner meg igjen...når det ikke er andre kunder der.
Hehe, godt vi er litt komplekse sier jeg, tenk så kjedelig ellers

Gammel 06-07-10, 00:30   #42
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Å bli "gjenkjent" på restaurant

I vår lille by har vi en kinarestaurant og der møter jeg innimellom venninner til middag. En sjelden gang går jeg og mannen min dit, men det kan gå flere år imellom.

En periode i fjor var jeg ganske ofte der med venninner og hun som jobber der mest visste hva jeg likte best. Det var litt ekkelt følte jeg da jeg var sammen med venninner. De tittet litt overrasket og lurte på om jeg var ofte innom. Så skulle mannen min og jeg dit noen måneder siden. Da husket servitøren hva jeg hadde bestilt før. Mannen min tittet overrasket på meg hvorpå jeg kom med en litt flau kommentar at jeg hadde jo vært der en del med venninner da...

Nei, jeg liker ikke at de med en gang vet hva jeg skal ha.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:15.