Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-07-10, 15:22   #681
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Men jeg ser bare for meg at det kan være ganske deilig og sulle rundt på hytta i dette plagget. Det kan hende jeg tar helt feil og besvimer når jeg prøver den da men.

Dere har ikke utedo håper jeg?
For husk at du må av med HELE GREIA for å gå på do... :dårlige minner fra russedress og russetid:

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 02-07-10, 15:23   #682
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

For husk at du må av med HELE GREIA for å gå på do... :dårlige minner fra russedress og russetid:

Neida. Vi har ny hytte med do inne ja.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 02-07-10, 15:48   #683
Neados
Superduperaktiv

Neados sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Neados er litt kulNeados er litt kulNeados er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Den badedrakten var kjempefin. Hvor?

Takk.
http://swim.timarco.no/Product023457...281467e8a.aspx

Neados er ikke aktiv  
Gammel 02-07-10, 16:48   #684
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Ikke når ingen ser meg.
Dette er jo mitt koseplagg. Du ser meg ikke i butikken med den nei.

Hehe det er enda godt, jeg møtte på en oransje sånn på Plantasjen, og ja, slaskesybil tenkte faktisk sitt.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv  
Gammel 02-07-10, 20:28   #685
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt nye sko og de er så fine.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 02-07-10, 20:38   #686
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

I dag har jeg bestilt meg denne bikinien. Håper den passer fint.

Den har jeg på meg nuh! Kjøpt den av Joika. (skal betale i kveld om jeg finner kodedingsen).

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 02-07-10, 20:40   #687
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nessie:

Nenne: Lekre!

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 02-07-10, 21:10   #688
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror du blir kul i dressen jeg Nessie. Hvorfor ikke gå i butikken med den? Jeg skjønner at jeg befinner meg på en annen planet enn de fleste når det gjelder hva man kan vise seg offentlig i.

Gammel 02-07-10, 21:13   #689
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt meg ny kjole i dag - litt kort, men passer heldigvis til mitt allestedsnærværende underskjørt med tyllkant. Stakk innom en butikk av ubestemmelig karakter i Bogstadveien, monki eller noe sånt, og fant denne - som hadde akkurat mine farger og passet fint:

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 02-07-10, 22:02   #690
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Og faktisk IKKE så behagelige som de ser ut som. Min henger bare der uten å bli brukt .

Gammel 02-07-10, 22:40   #691
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av siljemoren, her.

Jeg har shoppet litt på hm:

Jeg bestillte dette fra H&M.com, men har du kjøpt de i butikken? lurer på hvordan kjøle er?

Botero er ikke aktiv  
Gammel 02-07-10, 23:25   #692
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg har kjøpt meg ny kjole i dag - litt kort, men passer heldigvis til mitt allestedsnærværende underskjørt med tyllkant. Stakk innom en butikk av ubestemmelig karakter i Bogstadveien, monki eller noe sånt, og fant denne - som hadde akkurat mine farger og passet fint:

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 02-07-10, 23:28   #693
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Det er visst sommersalg hos Boden, og jeg har innvilget meg ett plagg, nemlig en badedrakt som jeg har ønsket meg lenge. Nå kom den på under 200. Håper jeg får den før jeg reiser på strandferie!

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 03-07-10, 10:32   #694
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg har bestilt meg denne! Kosedrakt til hytta/hjemme.
Kosta 499 kr.

Har visst fått meg slik jeg også. Nest eldste datter kjøpte seg en gul og fin en, uten å prøve da selvsagt, og den var litt liten. Dermed overtok jeg den. Men, det er jo en deilig daffeplagg sånn hjemme da.

Gammel 03-07-10, 15:01   #695
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kjøpt denne, men i fargene som er på bildet nedenfor. Den er helt tynn i stoffet og litt posete, men den har snøring i ryggen slik at man kan få vist frem litt fasong.

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 04-07-10, 00:05   #696
Nekinna2402
*gjesp*

Nekinna2402 sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Stavanger område
Nekinna2402 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Kjøpte meg sko igår!
er som regel en av de mest kresne personene når det kommer til sko og hva som passer
har igrunnen 1.5 sko som er brukanes (ene er litt smått så blir lite brukt)

Er ikke de søte?

Jeg som ikke greier å gå i høye sko greide å gå i de uten problemer i tillegg, ble sjokkert

Nekinna2402 er ikke aktiv  
Gammel 04-07-10, 12:34   #697
SIS
Aktiv

SIS sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
SIS er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nekinna2402, her.

Kjøpte meg sko igår!
er som regel en av de mest kresne personene når det kommer til sko og hva som passer
har igrunnen 1.5 sko som er brukanes (ene er litt smått så blir lite brukt)

Er ikke de søte?

Jeg som ikke greier å gå i høye sko greide å gå i de uten problemer i tillegg, ble sjokkert

Kjempefine

Gammel 04-07-10, 21:14   #698
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har akkurat bestilt denne og venter i spenning Bestilt i sort.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv  
Gammel 04-07-10, 22:00   #699
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har klart det kunststykket å kjøpe meg vinterkåpe (eller i det minste høst-) på årets hittil varmeste dag. Den er fra St. Martins, kanskje litt i knæsjeste laget, men med akkurat sånne fine detaljer som jeg elsker. Knyting i livet, mønster bakpå ryggen og et herlig knall-lilla for (varmere farge enn på bildet). Tror selv mannen blir fornøyd med denne arvtakeren til den istykkerslitte parkasen fra KappAhl.

Det var halv pris, så den kom på 700 kroner. De hadde en god del fra St Martins nå på en butikk på Glasmagasinet, til høyre der man kommer opp trappa til 2. etasje. (Blant annet en del klær i samme mønster som den nye kjolen din, Bauche, så det ut til.)

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 04-07-10, 22:52   #700
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg har klart det kunststykket å kjøpe meg vinterkåpe (eller i det minste høst-) på årets hittil varmeste dag. Den er fra St. Martins, kanskje litt i knæsjeste laget, men med akkurat sånne fine detaljer som jeg elsker. Knyting i livet, mønster bakpå ryggen og et herlig knall-lilla for (varmere farge enn på bildet). Tror selv mannen blir fornøyd med denne arvtakeren til den istykkerslitte parkasen fra KappAhl.

Det var halv pris, så den kom på 700 kroner. De hadde en god del fra St Martins nå på en butikk på Glasmagasinet, til høyre der man kommer opp trappa til 2. etasje. (Blant annet en del klær i samme mønster som den nye kjolen din, Bauche, så det ut til.)

Kjøpte du ikke med en til meg?!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:15.