|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Strykejern i feriehus?Jeg tar alltid med strykejern på ferie. Når man er så lenge borte at man vasker underveis så må jo klærne bli strøket. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Strykejern i feriehus?
Der kom du, endelig.
|
|
|
#24 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Strykejern i feriehus?Det morsomste er at blant mine venninner er jeg sjuska. I dette selskapet ser det virkelig annerledes ut. Knis. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Strykejern i feriehus?Når man har vært sjuska siden tenårene blir man vant med det. Også lurer jeg dem alltid med god mat, pent dekkede bord og dunkel belysning når de kommer hit. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Strykejern i feriehus?Jeg har ikke så mange klær som "må" strykes, og velger ikke å ta dem med meg på ferie. Jeg stryker ikke t-skjorter, sommerkjoler, jeans, shorts el.l.
|
|
|
#31 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Strykejern i feriehus?Jeg stryker heller ikke t-skjorter, jeans eller shorts. Men jeg har mange kjoler både til meg og jentene som må strykes. Hvis ikke ser de ut som en skrukkehaug. |
|
|
|
![]() |
|
|