Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ferie er for menn, kvinner har planer

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-07-10, 15:56   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ferie er for menn, kvinner har planer

Jeg leste den, og kjente oss igjen i første avsnitt, uten at det betyr at det er almenngyldig. Jeg elsker å planlegge ferier, det er omtrent halve moroa for meg. Glittermannen syns som regel mine ferieplaner høres fin-fine ut, og om vi ikke skal reise til et sted han har stor interesse av på forhånd (slik som USA), så legger ikke han så veldig mye tid i research. Jeg har vært litt fortvilet på grunn av dette et par ganger, fordi jeg er redd for å overkjøre ham, men han har beroliget meg med at han er fornøyd med det meste, og han vet at jeg har større behov for å ha kontroll.

Jeg har ikke timeplaner for hver dag, altså, så gal er jeg ikke. Men jeg liker å ha god oversikt over mulighetene i strøket vi er. jeg hater tanken på å kunne ha gått glipp av noe.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:01.