|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
intro
|
![]() Sv: Stilen din? Klesmerker og klær du kler?
Det er veldig mye å se i butikkene, synes jeg, både på Romerike og i Oslo. Det må for øvrig være kroneksempelet på klær jeg verken liker (på meg selv) eller kler. Farger og stil er helt feil.
![]() |
![]() |
#62 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Og det rare er at folk flest tror det er det samme som Jean Paul Gaultier, noe det ikke er.
![]() |
#64 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Stilen din? Klesmerker og klær du kler?Problemet mitt er at det jeg liker står ikke i stil med lommeboken min.. Dvs. jeg kjøper meg veldig lite klær, men når jeg først kjøper - så må jeg bruke de litt før jeg kjøper nytt.. Jeg liker Caffe, Sorbet, Chill Norway, Moods Of Norway, Boheme. Men jeg går også gjerne i klær fra Kappahl, VeroModa og de andre typiske kjedebutikkene, bare ikke HM og Cubus... der finner jeg skjelden noe som passer.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 30-06-10 kl 23:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, det opplevde jeg ofte at folk trodde da jeg jobbet på Match, som eier merket. De trodde oppriktig at dette var fransk og at det var det samme som Gaultier, og at det var ekstremt eksklusivt
![]() |
#66 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Stilen din? Klesmerker og klær du kler?Jeg liker 60-70 tallish på voksentøyet også jeg. A-forma skjørt, bukser med litt sleng, tunikaer. Brunt og knallfarger. Og svart, selvsagt.
![]() |
#67 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Stilen din? Klesmerker og klær du kler?Jean Paul kommer i samme kategorien som Gant hos meg, men er litt billigere. Usj, for en stil. Jeg ser for meg striglede, vannkjemmede wannabe seilere.
![]() |
#68 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Stilen din? Klesmerker og klær du kler?Her var det mange fordommer på ei fjøl.
![]() |
#69 |
Drømmer
|
![]() Sv: Stilen din? Klesmerker og klær du kler?Stilen min varierer veldig, jeg har mye olabukse og basic gensere på jobb egentlig siden jeg jobber i barnehage. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Stilen din? Klesmerker og klær du kler?Gøy tråd! Eg er nok av den første typen du beskrive, Nera og eg kunne nok bodd i kolleksjonane til Odd Molly, Cream, Container, Tulip og Tatamo, Line of Oslo, AneMone og Chill Norway. Det er også dei merka eg kjøpe mest av. Om høsten og vinteren er eg litt døllere, men har en plan om å endre det til høsten. Eg er ikkje så glad i type Desigual klær med print.
![]() |
![]() |
#71 |
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Stilen din? Klesmerker og klær du kler?Til hverdags er jeg ofte å se i dongeri, favorittmerkene er lee, diesel og only. Jeg bruker ofte tynne bommulsgensere, hettegensere eller cardigan til. På skofronten har jeg sko fra vagabond, diesel, camper og converse merket all star. jeg har også to par fra el natura lista, men føler de er vel klumpete. Jeg pynter meg ikke så ofte, men har noen skjørt fra noa-noa som jeg liker godt. Har også klær fra By Malene Birger, BZR, Jeff, filippa-K og mexx. Stilen min er vel preget av ensfarget tøy, liker ikke store mønster. Odd Molly nevnes her av flere, har prøvd noen plagg men de passer ikke min fasong da jeg bare er 163 cm høy. Jeg kler det mer kroppsnært. Og så har jeg selvsagt en god del basic tøy fra h&m. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Stilen din? Klesmerker og klær du kler?Jeg er visst en blanding av ElinBlu, aC og Canisa.
![]() |
#74 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Forvente at du lage en ønsketråd til høsten altså!
![]() |
![]() |
#75 |
Erfaren nok
|
Må jo det!
![]() |
#76 |
Retromum
|
![]() Sv: Stilen din? Klesmerker og klær du kler?Jeg vil si at jeg i utgangspunktet har en klassisk stil, bruker en del bluser/skjorter med cardigan til samt en pen bukse i dongeri eller bomull. Jeg liker også godt stilen med skjørt og strømpebukse, elsker skjørtene fra Boden!! Jeg blander også ofte inn romantiske elementer i den klassiske stilen, som oftest fra Noa Noa, Zoulmate, Soya Concept m.m. Jeg bruker også mye pynteskjerf hele året. Jeg har ikke så mange tunikaer i skapet da jeg som oftest drukner i disse :stankelbein:.
![]() |
#77 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Stilen din? Klesmerker og klær du kler?Jeg er ikke så kjent med alle disse merkene dere nevner her og havner oftest på Benetton og H&M.
![]() |
#79 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Stilen din? Klesmerker og klær du kler?Kan jeg svare om et halvt år?
![]() |
#80 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stilen din? Klesmerker og klær du kler?Min stil er ganske varierende, alt fra romantisk, klassisk eller rocka. Oftest romantisk kanskje. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|