Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-07, 18:56   #1481
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

De longhorns sokkene der tror jeg vi må ha i en større str til Felix

Mannen digger Longhorns!!!

He he, kult! Er han amerikaner?

Søt lue, Pope!

Gammel 07-02-07, 18:59   #1482
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

He he, kult! Er han amerikaner?

Søt lue, Pope!

Nei,men har gått på University of Texas.
Har x-antall longhorns platkrus,kopper,t-shirts her i huset

Gammel 07-02-07, 19:06   #1483
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Nei,men har gått på University of Texas.
Har x-antall longhorns platkrus,kopper,t-shirts her i huset

I Austin? Der skulle jeg gjerne bodd, hvis jeg fikk velge hvor i Texas jeg skulle bo. Bra musikkmiljø der, og nå som New Orleans er så å si død, flytter kanskje en del derfra til Austin. Men dette er en shoppingtråd, sorry.

Gammel 07-02-07, 19:11   #1484
tutta
Passiv

Standard

I Austin? Der skulle jeg gjerne bodd, hvis jeg fikk velge hvor i Texas jeg skulle bo. Bra musikkmiljø der, og nå som New Orleans er så å si død, flytter kanskje en del derfra til Austin. Men dette er en shoppingtråd, sorry.

Austin ja

Sorry avsporingen jenter

Gammel 07-02-07, 20:10   #1485
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Chop, chop.

Pastill er ikke aktiv  
Gammel 07-02-07, 21:05   #1486
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

De har ganske mye Ticket igjen både på Tante Pose på CCVest og Daisy

Forresten kjøpte jeg Ticket vårjakker til begge jentene sistnevnte sted nylig - til 30% selv om det var nyheter. Grunnen var at de hadde fått inn et parti som var feilmerket på størrelsene. Så nå har de make tynne jakker - limegrønne med lyserosa fleecefor inni.

Skal en tur til Drammen til lørdag, eller kanskje jeg stikker en rask tur imorgen
Vi har en barneforretning som selger Ticket,Blåbær
Kanskje de har noe der?

Gammel 07-02-07, 21:12   #1487
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skal FYLLE denne tråen etter helga

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 07-02-07, 21:49   #1488
Pope
Fraværende...til tider.

Pope sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Skal FYLLE denne tråen etter helga

Skal du fylle også i helgen?

Gammel 07-02-07, 21:50   #1489
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Likte skjørtet og skoene, Emm!

Agurke er ikke aktiv  
Gammel 07-02-07, 21:52   #1490
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pope, her.

Skal du fylle også i helgen?

I helga skal jeg tømme visakortet, og gå på fylla i Oslo lørdag

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 08-02-07, 02:00   #1491
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Disse sokkene var da bare noe av det kuleste jeg har sett på lenge!!

Gammel 08-02-07, 17:17   #1492
Christinamor
Superaktiv

Christinamor sin avatar

Hvor: Skien
Christinamor er litt kulChristinamor er litt kul
Standard

Jeg har kjøpt meg to bikinier fra www.victoriassecret.com:

Så nå kan sommeren bare komme!

Christinamor er ikke aktiv  
Gammel 08-02-07, 17:41   #1493
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Kjøpt meg BH.. 65 G! (jeg har ikke "G pupper" da.. men pga at jeg må ned så mye rundt, må jeg visst opp i cup.. )

Merket "Fantasie". Anbefales veldig!

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 08-02-07, 17:48   #1494
tutta
Passiv

Standard

Kjøpt meg BH.. 65 G! (jeg har ikke "G pupper" da.. men pga at jeg må ned så mye rundt, må jeg visst opp i cup.. )

Merket "Fantasie". Anbefales veldig!

Lekre pupper!!

Gammel 08-02-07, 17:48   #1495
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Christinamor, her.

Nice

Gammel 08-02-07, 17:58   #1496
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

.. litt annen standard på disse puppene da...
Men Fantasie-bh`n løfter godt

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 08-02-07, 18:22   #1497
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg har handlet til guttene mine i dag

Storebror fikk diesel olabukse og Diesel langermet tynn bomullskjorte

Minsten fikk Burberry bukse,strkkegenser og langermet skjorte og tøff DKNY strømpiser

Mor fikk DKNY sort tigts med lang vest (nettopp innkommet hos Paul & Pauline) ny grå Sass & Bide i riktig størrelse,brun ankel Replay og shorts fra Replay.
Det begynner faktisk å bli tomt i størrelsene på det nyeste innkomne sommertøyet

Gammel 08-02-07, 18:22   #1498
Christinamor
Superaktiv

Christinamor sin avatar

Hvor: Skien
Christinamor er litt kulChristinamor er litt kul
Standard

.. litt annen standard på disse puppene da...
Men Fantasie-bh`n løfter godt

ja, nå er ikke dette MINE pupper, da!

Hvor har du kjøpe Fantasien'a?

Christinamor er ikke aktiv  
Gammel 08-02-07, 19:23   #1499
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

ja, nå er ikke dette MINE pupper, da!

Hvor har du kjøpe Fantasien'a?

Brit`s undertøy her på Stjørdal`n
En av de ytterst få bh`ene jeg har prøvd som faktisk løfter litt.. mange er av et sånn stoff at de henger synes jeg

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 08-02-07, 19:38   #1500
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Brit`s undertøy her på Stjørdal`n
En av de ytterst få bh`ene jeg har prøvd som faktisk løfter litt.. mange er av et sånn stoff at de henger synes jeg

Er det på Stjørdal'n du bor?

My God! Der har man sovet et par netter i løpet av yrkeskarrieren ja...og labbet litt rundt på senteret i sentrum der, spist på EGON, og spist nattpølse på Shell'n....

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:46.