Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

True Blood sesong 3

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-10, 09:35   #61
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: True Blood sesong 3

I KVELD skal jeg få sett ep. 2 altså - jeg har drømt om TB i hele natt!!

Gammel 23-06-10, 13:11   #62
Slettet bruker
Passiv

Standard

TB er up there ja. :heier på Monsoon:

Og jeg sovna fra ep2 på mandag så jeg skal se den i dag.

Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 15:24   #63
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Har ikke somlet meg til å se episode 2 enda, men skal få sett i kveld. Holder på med Dead as a Doornail-boka.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 22:20   #64
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

herregud SE den..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-10, 00:45   #65
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Hoho, nå er det endelig ferie, jeg er ferdig med alt av eksamen og retting og sensurering - og nå har jeg sett ep. 1. Akkurat så herlig som jeg håpet på. Sparer ep. 2 til i morra siden jeg skjønner at den er noe å glede seg til. :har evne til utsatt behovstilfredsstillelse:

Gammel 24-06-10, 08:43   #66
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg gir meg ende over, det kommer noe i veien hele tiden, bl.a premenstruell mann - jeg sitrer jo og blir helt frustrert her!!!

Gammel 24-06-10, 10:55   #67
ennaj81
Nybegynner

Medlem siden: Jun 2010
ennaj81 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Man kan også streame den direkte ned ifra nettet, så slipper man å laste ned... Project free tv heter nettstedet Å ja....her gledes det også til sesong 4!!

ennaj81 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-10, 11:39   #68
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Dere TYNER en stakkar her! Jeg skal vente med å se den til jeg kan se den i HD på 50" skjerm - og så driver dere og snikser den via nedlasting.

På den andre siden - jeg har jo lest bøkene. Og nå vet jeg hva jeg kan glede meg til da - Mr Northman nude...

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-10, 12:51   #69
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.

Dere TYNER en stakkar her! Jeg skal vente med å se den til jeg kan se den i HD på 50" skjerm - og så driver dere og snikser den via nedlasting.

På den andre siden - jeg har jo lest bøkene. Og nå vet jeg hva jeg kan glede meg til da - Mr Northman nude...

Jeg laster ned og ser det på flatskjermen, går fint det. Det blir vel ikke helt HD, men helt greit bilde på en 42" TV. Jeg legger den over på en USB som jeg kan plugge inn i hjemmekino-anlegget, men jeg kan koble laptopen rett til TVen med en HDMI kabel også.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-10, 01:56   #70
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har vært superflink og spart episode 2 helt til i dag. Bare to dager til jeg får vite hva som skjer videre.

Gammel 28-06-10, 00:01   #71
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Drømmemannen min overrasket meg med å ha lastet de ned uten å si noe, så nå har jeg sett episode en og to. Rumpa til Eric i hd-kvalitet var jammen.. Ja..

Uansett, jeg gleder meg til neste er lagt ut, det er mandager?

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 10:37   #72
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

I dag! Har akkurat satt den på nedlasting, og gleder meg til å se den i kveld.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 10:44   #73
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

nå har jeg den på nedlastning her....

Gammel 28-06-10, 13:19   #74
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Jeg så halve ep. 2 i går, skal rett hjem og se resten i ettermiddag før rykende fersk venter i kveld!!

Gammel 28-06-10, 14:24   #75
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

Standard

djeeses for en jækli slutt på ep 3 altså... :grøss:

Gammel 28-06-10, 18:17   #76
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Ikke si et ord!

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 18:45   #77
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

nå har jeg den på nedlastning her....

samma her!

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 20:04   #78
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Min ligger og venter på at en haug med unger skal gå hjem/legge seg, så er det kosekveld for mor

Gammel 29-06-10, 11:53   #79
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

SR - gådd, du måkke si sånn, jeg blir jo helt rastløs her. Fikk uventet (og koselig) besøk i går kveld, så jeg er enda ikke ferdig med ep. 2 ...

Gammel 29-06-10, 12:46   #80
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

djeeses for en jækli slutt på ep 3 altså... :grøss:

Ja, den var litt spesiell kan man si

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:04.