Sv: Henter du barna i tide?
Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.
Jaha? Jeg har ikke noe tett forhold til de i barnehagen min. Siden ting er litt spesielle noen ganger har jeg informert om de issuene som er relevante for barnehagehverdagen, eventuelt ting som kan påvirke sønnene mine, men det betyr ikke at jeg forklarer og forteller om hvordan tiden jeg tilbringer med mine barn utenom det barnehagerelevante er.
Nå er dette en stor barnehage, og jeg forventer derfor selvfølgelig heller ikke at alle de ansatte skal ha som mål at de kjenner foreldrene og deres livssituasjon inngående. Jeg forventer at de skal kjenne barna, og at de skal ta til etterretning de få tingene jeg faktisk forteller som har innvirkning på barna. Jeg forventer også at de ikke lar fordommer og/eller "anelser" påvirke dette.
Du ser at jeg skriver noen mer enn andre ja? Dvs altså si at noen kjenner vi bedre enn andre, noen deler masse, andre lite. Noen gjør som deg, informerer om det barnehagen trenger å vite. Jeg vil virkelig tro at du velger å si noe til de ansatte (evt bare pedagogisk leder) om at det er vanskelig for deg å gi noen klar beskjed ang. ferie f.eks og en grunn til dette. Det er det jeg snakker om, jeg snakker ikke om at du skal brette ut hele privatlivet ditt til de ansatte.