Sv: Henter du barna i tide?
Opprinnelig lagt inn av Veslemøya, her.
Jeg var i permisjon med minstemann fra september til mai. Jeg sa i fra til barnehagen at de kom kl.10 hver dag og at jeg ringte før ti når de ikke kom i det hele tatt. Jeg hentet dem ca. kl. 14, for da var de vanligvis tilbake fra eventuelle turer.
Har alle her unger som foretrekker barnehage fremfor å være hjemme? Jeg kjenner jeg blir litt misunnelig. Mine unger vil være hjemme selv om de har venner og trives i barnehagen.
Hjelpes! Skulle jeg levert klokka 10 og hentet klokka 14 tror jeg at jeg hadde droppet hele greia... De måtte jeg gått 9.30, vært hjemme igjen 10.30, gått igjen 13.30 og vært hjemme igjen 14.30.
Barna mine kan godt være hjemme, men de vil helst i barnehagen. Og absolutt ikke leveres seint og hentes tidlig. Da går de glipp av de rolige morgenstundene og ettermiddagene med frilek som er det de liker best i barnehagen. Nå når jeg har permisjon, leveres de enten tidlig og hentes tidlig eller leveres seint og hentes seint - men det er bare fordi jeg ikke har samvittighet til annet. Hadde de fått bestemme selv, hadde de hatt helt normale dager i barnehagen også nå mens jeg har permisjon.