Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vis meg din/dine favorittveske/-vesker

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-07, 21:24   #21
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvis meg din/dine favoritt veske/vesker

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

joggesko er ikke spesielt pent til skjørt eller bunad....)

Joggesko kan være fint til skjørt, det.

Ryggsekk, allværsjakke og fjellsko derimot, burde en del være litt mer forsiktig med bruken av. Hvis man bryr seg om hvordan man ser ut, riktignok.

Gammel 07-02-07, 21:30   #22
Hønni

Hønni sin avatar

Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis meg din/dine favorittveske/-vesker

Stellevesken min:

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 21:32   #23
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Oj, den har jeg siklet på lenge, Hønni.

Gammel 07-02-07, 21:35   #24
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

OK. Hønni har god smak. Jeg må altså få meg baby.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 21:36   #25
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Dette er min favorittveske for tiden :

louis vuitton pochette accessoires. Liten og nett får plass til mobil,lommebok,nøkler og lipgloss
Perfekt når man har med misten og alt hans stæsj

Sånn en har jeg å.. Har sminken min i den. Den er fin!

Gammel 07-02-07, 21:37   #26
Hønni

Hønni sin avatar

Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Neida, Fluke. Stellematten tar du av og så brukes den til pc-veske.

Gammel 07-02-07, 21:38   #27
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Neida, Fluke. Stellematten tar du av og så brukes den til pc-veske.

Tuller du? Koster den også 3000?

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 21:44   #28
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var stelleveska si det! Jeg vil også bli gravid. Går aldri noe sted med PC likevel.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 21:54   #29
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hey! Hønni kan stelleveske!!

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 02:05   #30
Elin

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Ryggsekk, allværsjakke og fjellsko derimot, burde en del være litt mer forsiktig med bruken av. Hvis man bryr seg om hvordan man ser ut, riktignok.

Jada, joggesko KAN være fint til skjørt, det kommer bare så veldig helt an på hvordan man setter det sammen....

Forøvrig burde det være forbud mot ryggsekk, allværsjakke og fjellsko i kombinasjon med annet enn det det er tenkt til - nemlig ute i naturen- klær.

hmmmm... kom til å tenke på noe.... Hvorfor har så mange trøndere allværsjakker? :rømmerførtrøndelagsbertenekommerogtarmeg:

Gammel 08-02-07, 09:04   #31
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Kanskje på tide å opprette et underforum for dem som ikke er opptatt av moter og synes alt er stygt?

:men som allikevel har en tvangsmessig trang til å oppsøke alle tråder om emnet:

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 09:05   #32
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Gammel 08-02-07, 09:43   #33
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er veldig glad i vesker.. men har få til 3000 kr - det har jeg ikke råd til. Desstuen går jeg ganske fort lei av de

Favoritten nå er en grønn veske jeg kjøpte i Molde. Har lånt den bort til søs da, så har ikke bilde.

Sekk bruker jeg aldri..

Jeg er trønder og har ikke mange allværsjakker Men om du mener at Bergans er det og, så har jeg det ja Mye fordi vi har en del "vær" her i Trøndelag?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 09:58   #34
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Dette er min favorittveske for tiden :

louis vuitton pochette accessoires. Liten og nett får plass til mobil,lommebok,nøkler og lipgloss
Perfekt når man har med misten og alt hans stæsj

Vera Larsen, kult for 10-15 år siden. Nå er det bare så "se på meg". Harry har det blitt rett og slett.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 10:02   #35
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Vera Larsen, kult for 10-15 år siden. Nå er det bare så "se på meg". Harry har det blitt rett og slett.

Unnskyld?? Finnes ikke noe harry over denne vesken med mindre den er fake da.
Liten,lekker og elegant og jeg slipper unødvendig stæsj jeg ikke trenger.

Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 10:24   #36
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Jeg har joggesko og skjørt i dag. Det er pene, sorte joggesko med broderier og paljetter. De er fine til skjørt.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 10:46   #37
Hønni

Hønni sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Tuller du? Koster den også 3000?

Det halve... Dyreste vesken jeg har eid! Men det var kjærlighet ved første blikk, og min kjære ga den til meg til jul!

Gammel 08-02-07, 11:06   #38
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sukk, jeg liker ikke veskemoten for tiden. Ikke i det hele tatt. Totalt ikke meg.

Jeg er veldig, veldig glad i min Freitag Dvs jeg har to (en "F11 Lassie" og en "F12 Dragnet") og er veldig glad i dem begge, men bruker den største mest av praktiske grunner. Klamrer meg til dem og nekter å innse at moten skifter :denial:

Skal se om jeg tilfeldig vis har et bilde av mitt eksemplar. De er jo alle forskjellige.

Sist redigert av My : 08-02-07 kl 11:34.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 11:32   #39
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Jeg klarer ikke å like disse veskene med mange lommer og spenner og dill på, slik som den Claire har kjøpt. .
.

Jøss. Var ikke meningen å gi deg grøsninger.

Litt lei av mennesker som kommenterer andres smak direkte. Den meldingen som Maz kom med til tutta også. Fullstendig mangel på antenner, etter min mening.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 11:34   #40
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Jøss. Var ikke meningen å gi deg grøsninger.

Litt lei av mennesker som kommenterer andres smak direkte. Den meldingen som Maz kom med til tutta også. Fullstendig mangel på antenner, etter min mening.

Ops! Beklager! .. Det var egentlig mer som en kritikk av min egen smak (som er håpløst på siden av moten for tida) som av din. Jeg synes forresten heller ikke at de er stygge når andre har dem, hos andre kan de være stilige, de er bare ikke min stil i det hele tatt (og det er sannsynlig vis den det er noe i veien med ...). Jeg tar det nemlig ikke ille opp selv, om andre sier at de ikke kunne tenke seg veskene som jeg bruker, når vi diskuterer hva vi liker og ikke. Jeg er bare ikke flink nok til å tenke over at andre kanskje ikke synes det er like greit. :redigerer øyeblikkelig:

(for ordens skyld, det er helt lov å grøsse av mine vesker altså, jeg vet at mange ikke deler min smak her)

Lurer på hva jeg gjør i et motehjørne egentlig

Sist redigert av My : 08-02-07 kl 11:56.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:17.