Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kronprinsessebryllupet i Sverige

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-10, 22:00   #101
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kronprinsessebryllupet i Sverige

Victoria var aldeles nydelig i dag!
Kjolen var klassisk, enkel og elegant, og hun strålte av lykke. Da hun blunket til Daniel under vielsen måtte jeg sippe litt.

Gammel 19-06-10, 22:00   #102
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av mina, her.

Jeg synes han minner om Clark Kent -en ikke superkjekk en...

Aha, der sa du det. Clark Kent.

Gammel 19-06-10, 22:00   #103
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Madde ser ut som en ....unnskyld...bimbo

Er det noe galt med bimboer også, nå dah?

Gammel 19-06-10, 22:01   #104
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Aaaahahaha!Så dere Ari ved middagen nå nettop eller? Stakkars borddamen hans, han satt og gestikulerte nor voldsomt. Hun kommer vel ikke til stakkar. Lurer på hva han sa. Kanskje " aah, jeg kunne skrevet en roman, bare om det fantastiske øyeblikket da de sa ja, bla bla bla bla...)

Og så lurer jeg på, familien til Prins Daniel, er de der tro? Altså foreldrene har vi jo sett, men har han søsken? Og hva med hans tanter og onkler osv?
Og hva gjør man om man skal i slik middag der alle har tiara og slikt da? Man stiller jo ike akkurat opp med en tiara fra Glitter der....

Gammel 19-06-10, 22:03   #105
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han har en søster og hun sitter ved siden av Carl Philip. De svenske reporterne er sikkert mer oppdatert enn de norske. Vi får masse info. Kan sees på www.svt.se

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 22:04   #106
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg synes forøvrig vår egen MM har strålet bra i det siste, og har hatt mange fiine kjoler!

Takk for det!

Gammel 19-06-10, 22:05   #107
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Takk for det!

Gammel 19-06-10, 22:05   #108
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

av Mjau. Man kan ikke stille i tiara om man ikke har det, prins Daniels mor er jo enkel og klassisk i tøyet uten tiara.

Når det er sagt hadde jeg nok følt meg litt "underkledd" i den gjengen der om jeg var prins Daniels familie.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 22:06   #109
Pelen

Pelen sin avatar

Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Busy, her.

Når det er sagt hadde jeg nok følt meg litt "underkledd" i den gjengen der om jeg var prins Daniels familie.

Ja, hun kunne godt ha hatt noe mer pent på seg syns jeg. Men hun føler vel seg ikke komfortabel i noe penere, kanskje.

Gammel 19-06-10, 22:10   #110
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Ja, hun kunne godt ha hatt noe mer pent på seg syns jeg. Men hun føler vel seg ikke komfortabel i noe penere, kanskje.

Jeg syns egentlig kjolen var veldig pen (til Daniles mor) men var det litt trist med grått?

OG hun som er intervjuet av han på norsk tv nå, kjalver fryktelig

Gammel 19-06-10, 22:11   #111
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Hva betyr kjalver?

Gammel 19-06-10, 22:12   #112
Elin

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Er det noe galt med bimboer også, nå dah?

Neida. Absolutt ikke. I hvert fall ikke dersom man er prinsesse.

Gammel 19-06-10, 22:12   #113
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Hva betyr kjalver?

Du, det lurte jeg på også ...
Hr sees det fotball.
Under selve vielsen var vi faktisk ute på tur sammen, alle fire, i sommerregnet.
(Så jeg har ikke sett, men ønsker nesten at jeg hadde det.)

Gammel 19-06-10, 22:14   #114
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Jeg er ganske fornøyd med at Herremannen har litt feber og er forkjølet i dag. Om han skulle være det en dag så var det jo greit at det var i dag. Ellers vil han og jeg gjerne finne på noe, men nå syns han det er greit å ta det litt med ro.

Gammel 19-06-10, 22:15   #115
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Per Gessle kommer å underholde igjen sier de. Cotton Club og Carola kommer sier de nå (det siste har vel vært offisielt en stund).

Gammel 19-06-10, 22:16   #116
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Prater, skravler, betyr det

Gammel 19-06-10, 23:11   #117
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lar meg fascinere av at dere sammenligner søstrene.

Jada, offentlige personer og alt det der, men hey.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 23:17   #118
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg har sikkert lagt på meg tre kilo i dag, her jeg har sittet alene og spist sjokolade og følt meg såååå ensom. Jeg blir nok aldri gift!

Gammel 19-06-10, 23:19   #119
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Det er veldig fint å være gift.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 23:19   #120
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Jeg har nesten ikke beveget meg heller. Den største bevegelsen var vel når jeg hentet avisen i dag tidlig og når jeg gikk litt rundt på kjøkkenet og gjorde innbakt indrefilet av svin (men det gikk jo raskt).

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:11.