Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Når skaffer man seg dørskilt?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-07, 21:54   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når skaffer man seg dørskilt?

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

SÅ GENIALT!!!!!!

Ja, jeg vet det, og det er jo nesten helt likt de dyre fra Mackverk etc.

Vi har forøvrig bare fornavnene våre på døra, vi. Alle fire.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 21:55   #2
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Ja, jeg vet det, og det er jo nesten helt likt de dyre fra Mackverk etc.

Vi har forøvrig bare fornavnene våre på døra, vi. Alle fire.

Hvordan hang du den opp?
Har du bilde av den ikearammen?

Skal jammen meg prøve ! Takk for tips!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 22:03   #3
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan hang du den opp?
Har du bilde av den ikearammen?

Skal jammen meg prøve ! Takk for tips!

Har dessverre ikke noe bilde, men kan prøve å få tatt. Jeg plundret litt med opphenget. Jeg surret to tynne ståltråder rundt de to øverste skruene, festet dem mellom selve bolten og skruen på baksiden. De nederste skruene har noen sånne støttebein som skal brukes når rammen er en fotoramme som står på bordet. Det trengte ikke jeg, så jeg limte bare "bolten" fast med limpistol. Man ser ikke noe av dette på framsiden av rammen, det ble så fint atte. Eneste problemet er at ståltråden har en tendens til å ruste i fuktig vær, men man kan jo finne en annen måte å henge det opp på.

Skal se om jeg finner bilde av rammen på Ikeas sider, men de er nesten helt like de to som er vist i denne tråden.

Jeg må tilstå at jeg ikke har funnet på dette selv, jeg har hermet etter moren min, hun er litt den typen...

Gammel 07-02-07, 22:05   #4
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Fnis: kunne vært moren min også det.

Gammel 07-02-07, 22:06   #5
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Det ser ut som det er denne rammen, men jeg kan vitterlig IKKE huske at den kostet hele 98 kroner!

http://www.ikea.com/webapp/wcs/store...umber=90029400

Gammel 07-02-07, 22:08   #6
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Det med overheadarket har jeg forresten funnet på selv. Mora mi brukte et vanlig hvitt ark hun printet ut navnene på. Jeg synes det ble mye kulere med et transparent ark!

Gammel 07-02-07, 22:10   #7
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Gammel 08-02-07, 08:35   #8
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kristin har funnet løsningen. Slik skal jeg så sannelig meg fikse en eller annen gang i framtiden altså!

Gammel 08-02-07, 08:52   #9
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Kristin har funnet løsningen. Slik skal jeg så sannelig meg fikse en eller annen gang i framtiden altså!

Ja men du hadde jo så fint

Gammel 08-02-07, 08:53   #10
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja men du hadde jo så fint

Jada - fornøyd med det vi har, men man må jo bytte ut en gang i blant

Gammel 09-02-07, 06:52   #11
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Vi har kun etternavnet på skiltet vårt vi. Men så har vi også felles etternavn.

Nå begynner jo slike pleksiglass skilt å bli rimelig vanlige. Er jo så billig og enkelt å skilte på den måten. Men de er jo fremdeles pene.

Jeg er glad min nevø som laget mitt skilt til meg tok en vri. (arkitektstudent med feriejobb som skiltmontør)

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-07, 16:52   #12
Pope
Fraværende...til tider.

Pope sin avatar

Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Når skaffer man seg et dørskilt?
Tja, Når mange nok har rotet rundt for å finne ditt hus/leilighet eller for mange har ringt på dørklokken deres og skal ha tak i noen andre.

Vi har vært gift i 5,5 år og har 3 unger...ingen dørskilt enda!

Gammel 18-02-07, 12:52   #13
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Vi har et treskilt som jeg har malt over en gang da storebror ble født. Nå når lillebror har kommet har vi kommet så langt at vi har skrudd ned skiltet men ikke fått malt over ennå. Er litt lei hele skiltet, egentli så når jeg leste den supre ideèn med ramme og overheadark så vet jeg hva jeg skal gjøre. Tusen takk for tipset du delte!

Gammel 18-02-07, 13:41   #14
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Dørskilt laget på sløyden av barna, er vel de fineste en får.
Her jeg bor trenger vi ikke døskilt, ikke ringeklokke heller. Vårt hus er faktisk det eneste huset med ringeklokke. Noe som barna i bygda finner utrolig morsomt

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:05.