Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

DVD-spiller i bilen, hva velger jeg?

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-06-10, 21:01   #23
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: DVD-spiller i bilen, hva velger jeg?

Jeg har inntrykk av at det er få som blir bilsyke av film. Jeg tror kanskje noe av årsaken er hvordan hodet er posisjonert - hodet holdes oppe og det er kanskje ikke den samme "konsentrasjonen" som når man leser.

Vi har ellers to NextBase-spillere. eldste er vel nå 5 år og de har fungert bra hele tiden. Den ene har noen gang brukt å få svart skjerm når det er kaldt, men det løses ved at man slår den av og på igjen.

Når det er noen år mellom barna mener jeg slave-løsninger kan være en ulempe. Det er da bedre at de får se på hver sin film.

Vi har to spillere - de på 5 og 7 ser sammen. Tidligere så de på forskjellige, men minste på 2 har nå den alene (hun sitter såklart også motsatt vei). Vurderte først å kjøpe en slik greie at vi kunne ha en spiller montert i midten også, men har gått greit for dem å se de samme filmene nå. På lengre turer må man passe på at han på fem også får bestemme hva som skal settes på.

Husk god montering: http://www.idg.no/article58437.ece

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:47.