|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Uforklarlige hendelser og presterMmmm....
|
|
|
|
#122 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Uforklarlige hendelser og presterFlyr magnetene enda, eller hjalp det med kross og prest?
|
|
|
|
#123 |
|
|
Sv: Uforklarlige hendelser og prester
Vel, jeg er klar over at man selvfølgelig må være åpen for at det finnes andre livssyn enn Den Norske Statskirke før man klarer å se et problem med at man blander religion, alternativisme, liturgier som skal fjerne spøkelser og barnehagebarn. |
|
|
|
|
|
#124 |
|
Ekvilist
|
Dette er jeg uenig med deg i. Det er forskjell på å diskutere hvor sannsynlig det er at ånder, poltergeist og overnaturlige ting eksisterer, og det å angripe en prest og kristen tro direkte. Jeg vil også tro at en del prester synes at åndeutdriveren som ble benyttet i dette tilfellet holder på med Litt Rare Ting.
|
|
|
#125 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Hvor: Buskerud
Finnes det andre livssyn?
Sist redigert av Hondacrv : 14-06-10 kl 16:52. Årsak: Enda mer bull. |
|
|
|
|
|
#129 |
|
Mother of Dragons
|
Jeg synes det er problematisk fordi det betyr at de som har tilkalt presten allerede har gjort seg noen formeninger om hva problemet i barnehagen er for noe og hva slags karakter det er av. Man tilkaller ikke presten om man mistenker at det er helseskadelige nivåer av elektromagnetisk stråling. Så for meg blir det like latterlig som å tilkalle presten når sluket er tett.
|
|
|
#130 |
|
Leser
|
Ja, det er jeg helt enig med deg i. Men jeg synes ikke det er problematisk av den grunn. Mulig jeg misforstår i diskusjonen eller blander sammen flere utsagn.
|
|
|
#131 |
|
Mother of Dragons
|
Utvikling i saken!
Det spørs om det må annen ekspertise til ja.
|
|
|
#132 |
|
maler
|
|
|
|
#133 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Uforklarlige hendelser og presterJeg er egentlig bare misunnelig. Hvorfor opplever jeg aldri noe dønn overjordisk kult og skummelt? Jeg hadde en gang en venninne som opplevde masse slikt, både ufoer, spøkelser og synske drømmer. Kjempeurettferdig. |
|
|
|
|
|
#134 |
|
Passiv
|
Vil dette si at problemet er jævelunger? |
|
|
|
#135 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Uforklarlige hendelser og presterAlternativ 1 (a la m^2): Nummerer magnetene, se hvilke typer som oftest flyger, hvor de flyger fra og til, distanse, hastighet, frekvens, tidspunkt og luftfuktighet. Lær ungene om den naturvitenskaplige metoden og sett opp skikkelige eksperimenter.
|
|
|
#136 |
|
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Uforklarlige hendelser og presterNå får dere antakeligvis bekreftet mistanken om at alle fra denne bygda er klin gærne! |
|
|
|
|
|
#137 |
|
maler
|
Sv: Uforklarlige hendelser og presterSpennende.... det høres ut som det er grunn til å sende inn diverse forskerteam med dertil egnet utstyr. Og videoovervåkning i alle hjørner.
|
|
|
#138 |
|
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Uforklarlige hendelser og presterJa, visst er det spennende. Dette vil jeg gjerne ha en forklaring på! For at fenomenene de beskriver faktisk skjer kan jeg herved bekrefte. Det detter ting ut av løse lufta i barnehagen vår! Den ene faren som var med er om mulig enda mer skeptisk enn jeg og han var omtrent like målløs som jeg var også. Dette er det absolutt rareste jeg noen gang har opplevd. |
|
|
|
|
|
#140 |
|
maler
|
Sv: Uforklarlige hendelser og presterDet rare er at det
|
![]() |