Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

I dag har jeg fått bursdagsgave

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-07, 15:35   #11
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: I dag har jeg fått bursdagsgave

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Må si jeg forstår Sitron godt, jeg. Om disse menneskene nå først ville gi en oppmerksomhet til fadderbarnet sitt, er det i mine øyne ikke for mye å forvente at de a) gir presangen tidsmessig noenlunde i forhold til bursdagen, b) prøver å finne en ting som jubilanten faktisk vil kunne sette pris på, og c) i det minste sørger for at bytteretten fortsatt gjelder om gaven ikke skulle falle i smak. Her er ingen av delene gjort, og da burde de heller nøyd seg med å sende et fint kort, spør du meg.

Jeg er enig. De gjorde seg ikke så flid. Men de HAR faktisk kjøpt noe. Man trenger ikke bøye seg i støvet av takknemlighet, men man trenger heller ikke klage syntes jeg.
Gave er gave. Noen liker man, andre ikke. Ingen grunn til å oppføre seg som en bortskjemt unge fordet.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:38.