Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-06-10, 22:38   #481
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Noe jeg trodde jeg aldri kom til å kjøpe meg, sandaler!

Men de var faktisk gode å ha på, og tærne ble ikke helt groteske i de, som jeg ofte synes de gjør på mange andre modeller.

De var fine.

Ema er ikke aktiv  
Gammel 09-06-10, 02:19   #482
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Nye sommersko!

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Må skryte litt her også. Har kjøpt kjole!

Hvor?

Gammel 09-06-10, 02:38   #483
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Og litt fra H&M.

Gammel 09-06-10, 12:30   #484
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har bestilt meg denne Containerkjolen som en liten før-bursdagsgave til meg. Har avtale om retur om den ikke passer.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 09-06-10, 16:37   #485
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Disse er på vei til meg

Og disse

Gammel 09-06-10, 18:03   #486
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Fine kryss, Camomilla!

Teflona er ikke aktiv  
Gammel 09-06-10, 18:16   #487
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nessie: fin kjole, hvor fant du den?

Ina er ikke aktiv  
Gammel 09-06-10, 19:08   #488
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Den var nydelig, Nessie!

Gammel 09-06-10, 19:15   #489
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Fine kryss, Camomilla!

Får man ikke lagt ut bilder fra LaRedoute?
Jeg har bestilt 2 par sandaler.

Gammel 09-06-10, 20:26   #490
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Nydelig kjole, Nessie! Jeg lurer også på hvor..

Jeg har shoppet glutenfrie croissanter i dag. Men det hører strengt tatt ikke hjemme i denne tråden, antar jeg.

Jeg har dog også kjøpt, hold dere fast: en t-skjorte fra Desigual. Nå står ikke verden til påske.

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 09-06-10, 20:29   #491
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Herlige å gå med. Fit flop. Litt nettere enn de jeg hadde fra før siden de ikke er så brede i foten.

Gammel 09-06-10, 20:35   #492
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvorfor det kanina, liker du egentlig ikke Desigual? Bare nysgjerrig. Jeg er ikke Desigual-fan selv, syns de klærne blir litt for busy. Og jeg sliter med bokstaver som dekorelement på klær.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 09-06-10, 20:38   #493
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg liker det eller ikke. Her i Barcelona går "alle" i Desigual-klær, og mange av de kjolene er kjempekule, men de er nok fra tidligere sesonger. Det de har inne i butikken nå, er nok altfor psykedelisk for meg. Men t-skjorta jeg kjøpte er i nokså dempede farger, og har et stort, rosalilla og grønt blomstertrykk foran, samt et blått ornament-trykk. Finner ikke bilde av den. Jeg gikk jo inn i butikken mest fordi det er en slags turistattraksjon!

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 09-06-10, 20:57   #494
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ina, her.

Nessie: fin kjole, hvor fant du den?

Jeg bestilte den her: http://annasrom.no/default.asp

De har den i hvit og.
Veldig bra service! Sendte mail, ble oppringt og kjolen ble sendt i dag.

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 09-06-10, 20:58   #495
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Får man ikke lagt ut bilder fra LaRedoute?
Jeg har bestilt 2 par sandaler.

Du må trykke på og forstørre bildet.
Så det blir ganske store.

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 10-06-10, 10:24   #496
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Prøver igjen da, takk for tipset Nessie

Gammel 11-06-10, 17:40   #497
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sitat:

begge fra Noa Noa, den nederste er finere på, båndet snurper man og får en litt finere fasong (i allfall til meg).
Og en shorts fra Part two har jeg også kjøpt i dag.

Teflona er ikke aktiv  
Gammel 11-06-10, 20:06   #498
linne@
har gullhår

Medlem siden: Jun 2010
linne@ er litt kullinne@ er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Jeg måtte ha en til av denne. Har kjøpt den i hvitt tidligere og endte opp med en i lilla/grått idag. Nydelig, lys og lett.
Utrolig hvordan KappAhl har kommet seg siste året. Tror ikke jeg har handlet der på maaaange år, før de plutselig fikk inn masse fint.

Denne var fin. Er den fortsatt mulig å få kjøpt ?

linne@ er ikke aktiv  
Gammel 11-06-10, 20:08   #499
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av linne@, her.

Denne var fin. Er den fortsatt mulig å få kjøpt ?

Jupp, så den for et par dager siden her i Bergen

-02
-06
Lilith er ikke aktiv  
Gammel 11-06-10, 20:37   #500
linne@
har gullhår

Medlem siden: Jun 2010
linne@ er litt kullinne@ er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Thula, her.

Jupp, så den for et par dager siden her i Bergen

Oooh, det var lovende. Bor så langt unna byen, men kanskje noen kan fortelle meg hva den heter ? Er god på shopping pr. tlf. og nett

linne@ er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:04.