|
|||||||
| Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: SE Xperia eller iPhone 3GS?
iPhone 4 vil koste det 3GSen koster nå.
|
|
|
#22 |
|
Passiv
|
Sv: SE Xperia eller iPhone 3GS?Jeg finner den til 699,- hos NetCom. |
|
|
|
#24 |
|
Passiv
|
Sv: SE Xperia eller iPhone 3GS?Dagens iphone er forrige generasjon, xperiaen er hypermoderne. Forskjellen ved surfing feks er at på iphone må du scrolle fram og tilbake langs linja på fp, mens på xperia ser du hele fp i skjermbredden. Den er kort og godt BRUTALT mye bedre. |
|
|
|
#27 |
|
Passiv
|
Sv: SE Xperia eller iPhone 3GS?De sponser på papiret, i realiteten tar de det igjen på abonnementsprisen. Totalen blir i de fleste tilfeller tilnærmet den samme. Kanskje med unntak av abonnementene med høye ringepriser |
|
|
|
#28 |
|
|
Sv: SE Xperia eller iPhone 3GS?Kan ikke få meg til å tro at noen skal prøve å selge en iPhone til nærmere 10.000 kr, som da pr. def. vil være det 4 kommer til å koste i følge den tankegangen, Albertine!
|
|
|
#29 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: SE Xperia eller iPhone 3GS?Xperia.
|
|
|
#31 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: SE Xperia eller iPhone 3GS?Jeg ønsker meg Xperia. For meg er det viktig med et bra kamera, og da holder ikke iPhone mål. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
En av de viktigste forbedringene er vel muligheten til å kjøre flere applikasjoner samtidig. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: SE Xperia eller iPhone 3GS?Sliter og med valget.. Prøver å vente for å se hva iphone kommer med men sliter med å vente. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Passiv
|
Jeg vil igrunnen peke på skjermoppløsningen også jeg. Den betyr mye for meg ihvertfall.
Den er jo lansert nå, så du kan jo se hva som kommer ihvertfall. |
|
|
|
#36 |
|
Shake it out!
|
Jeg tror ikke helt jeg forstår hva du mener her? Jeg ser hele FP på min iPhone, trenger ikke skrolle. Vil jeg ha større bilde legger jeg bare telefonen på siden. Jeg ser definitivt hele FP i skjermbredden. Mener jeg da virkelig. :finner iPhone for å sjekke:
|
|
|
#37 |
|
Shake it out!
|
Sv: SE Xperia eller iPhone 3GS?Da har jeg sjekket, og jeg har hele FP i skjermbildet, null behov for å skrolle annet enn nedover, men man skal ha en jækla diger telefon for å ikke måtte skrolle den veien.
|
|
|
#38 |
|
Passiv
|
Men er det lesbart? Det er det på xperia. |
|
|
|
#39 |
|
Shake it out!
|
På høykant blir det litt smått, men når jeg tipper den over er det nada problemos. Veldig lesbart rett og slett. Nå har jeg null peiling på på Xperia, men var SE-fan tidligere, så det er mulig jeg hadde likt den også altså. Men som sagt - jeg
|
![]() |
|
|