![]() |
#421 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?"I Morgentåkedalen" og "Ruffen" har vært lesestoff de to siste dagene.
#422 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Hodja fra Pjort og Vesle Virgil er de to siste bøkene her - den første var det pappaen som leste høyt, den andre har han lest selv (flere ganger, mistenker jeg).
#425 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi lader opp til tur til Astrid Lindgrens Verden i sommer, så her går det mye i Pippi, Lotta og Karlson på taket for tida. |
![]() |
![]() |
#426 |
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Frida Nilssons bøker om Hedvig.
#427 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Ett kapittel i Pippi hver kveld.
#428 |
I mål
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?
Vi har lest denne, med stor suksess. Vi har også lest nummer to, om tidsbadekaret. Det gikk litt tyngre, det er litt vanskelig å forklare en femåring reiser i tid og landemerker i Paris. Men vi kom da gjennom, med litt dinosaurpauser i ny og ne (altså kvelder når vi isteden må lese i oppslagsbøker om dinosaurer |
![]() |
![]() |
#429 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Jeg kjemper meg gjennom de siste 150 sidene av den superdryge Harry Potter-femmern (Føniksordenen). Etter at vi ble enige om en pause, og begge syntes den var kjedelig, ville åtteåringen at vi skulle fortsette likevel. De fire første bøkene gikk jo unna på kort tid, men gudhjelpe meg så langdryg denne er. |
![]() |
![]() |
#430 |
♪♫♪♫♪♫♪♫♫
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Jeg leser om Mimmi av Viveca Sundvall for 7-åringen. Hun er oppslukt, men jeg synes bøkene er så som så.
#431 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?"Værhårene" av Bjørn F. Rørvik har gått de siste dagene her til full begeistring for eldstemann. Lillebror forsvant når vi begynte på runde 3 i går, men morro morro......
![]() |
#433 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?
Vi held også på med denne no. Den er meir skummel enn eg hugsa den, så 5-åringen er litt sånn:
#434 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi begynte på Trollmannen fra Oz i går. (Den har Poden allerede fått lest høyt på skolen.)
#435 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Akkurat lest ferdig "Dragetreneren" for 7-åringen. Det var spennende og mas om mere lesing enn et kapittel hver kveld. Skal finne frem "SVK" med Roald Dahl som neste bok.
#437 |
awesom
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Denne uka har mor hatt det travelt og far i huset har vært på arbeidsreise, så da har snart 6 åringen tatt ansvar og lest "Frans begynner på skolen" for sin fire år gamle lillebror.
#438 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi har akkurat lest ferdig en bok om Rampete Robin, og er i gang med den andre. |
![]() |
#439 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi leser Mio min Mio |
![]() |
![]() |
#440 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Første boken om Den Vesle Vampyren, fenger visst både 7-åringene og (snart) 4-åringen.
|
|