Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Mørkerommet

Hva skulle et barnehagebilde innehold for at det skulle vært noe ekstra?

Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-06-10, 16:29   #27
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skulle et barnehagebilde innehold for at det skulle vært noe ekstra?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

De bildene som jeg kaller "i lek" er portretter altså, med ansikt i fokus, halv og helfigur, men de er ikke oppstilt mot en kjip bakgrunn, men sittende i et tre f.eks.

Greia med de bildene er at man må være en relativt god fotograf for å få det til. Både å få en god komposisjon, bra lys, et godt smil og skarpt på de rette stedene. Det er ikke snapshots de fleste kan ta selv.

Isolde, på bildene du viser frem så er ikke ansiktet i fokus på noen av dem. Det er viktig.

Jeg er nok antagelig bare en veldig god fotograf

Nei, altså, spøk til side, jeg syns bare en del av bildene som ble vist her, selv om de er fine, er bilder jeg hadde blitt temmelig skuffet om hadde kommet hjem som barnehagebilder. Jeg ser antagelig ikke klart for meg hva som egentlig menes. det er kun det i svarthvitt på sykkelen jeg hadde syns oppfylte mine tanker om et barnehagebilde, og selv det likner ganske mye på mine egne bilder... Jeg hadde ikke klaget på de eller noe, jeg bare syns det "offisielle" barnehagebildet har en sjarm det og, på et vis.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:35.