Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Var barn trygge i bil for 40 år siden?

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-06-10, 20:57   #19
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Var barn trygge i bil for 40 år siden?

Ja, det er ganske hårreisende og utrolig hvor lite oppsyn mange hadde med ungene sine før i tiden. Til og med på midten av åttitallet var det ille mange steder. Min bror og jeg var ute alene da vi var 2 og 5 år gamle, rett ved siden av en traffikert vei. Jeg husker faktisk et par nesten-ulykker, det er ren og skjær flaks som gjør at i hvert fall min bror lever i dag. Og mamma var slett ikke den eneste som lot en toåring gå alene ute, min bror hadde flere jevnaldrende kompiser i nabolaget, ALLE var ute uten oppsyn. Det var helt vanlig der vi bodde. *angst*
Aldri om min toåring hadde fått leke fritt ute. Han og eldste kan være i hagen alene en liten stund, for jeg vet at hun passer ekstremt godt på ham, men det er altså i vår egen hage og jeg har oppsyn med dem ganske hyppig og hører dem hele tiden.
Det skal bli godt når han er stor nok til å leke ute alene altså.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:29.