|
Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#922 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)All løgn er dypest sett en nødløgn. Men graden av nød varierer. |
![]() |
![]() |
#924 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)En løgner tror man ikke, selv når han snakker sant. |
![]() |
![]() |
#925 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)Man skal være klok for å håndtere en løgn. En tosk bør heller holde seg til sannheten. |
![]() |
![]() |
#927 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)Noen ganger kan jeg være litt uklar, men jeg er ingen lystløgner. |
![]() |
![]() |
#929 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)Kan jeg få be om en annen løgn, for den her dugde ikke. |
![]() |
![]() |
#932 |
Passiv
|
![]() Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)Skal det være litt underholdning mens vil teller ned? (Kilde: youtube.com) |
![]() |
#933 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)Tar De livsløgnen fra et gjennomsnitsmenneske, tar De lykken fra ham med det samme. |
![]() |
![]() |
#939 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)Løgnen er moralsk selvmord, for den tilintetgjør hele vår menneskelige verdighet. |
![]() |
![]() |
|
|