Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-05-10, 22:46   #11
MADCOW
Nybegynner

Medlem siden: May 2010
MADCOW kan håpe på forbedringer
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av SSE, her.

Jeg forstår at du/dere har vanskeligheter med å bli avslørt. Men spar meg og min familie for ytterligere personangrep er du snill! Jeg er vel neppe alene om å ha skjønt hvem som står bak de ulike profilene som arrangerer diskusjoner seg imellom her...

SSE, vi alle er klar over er at du er en bråkmaker. Det er en del hensyn du bør ta i dette tilfellet som er veldig viktig. Du viser oss et bilde med barnet på fanget, og går samtidig hardt ut og prater om alle mulige ting. Det som du diskuterer har ingenting med barnet ditt å gjøre. På FB ser man et bilde av et annet barn, men der dreier saken seg om dette barnet. Men i dette tilfellet er det ingenting som dreier seg om ditt barn som du indirekte innblander i diskusjonen. Vi ser du har et hjertesykt barn, som trenger operasjon i fremtiden noe som er usikkert i seg selv.

Professoren på RH har tidligere uttalt seg om prognosene på fremtidig levealder for hjertebarn i Norge, det er en stor usikkerhet om barna vil leve i f.eks. 15 eller 20 år.

Det kan være ditt barn vil trenge hjelp fra utenlandske leger. Du kan selv ende opp i samme situasjon som andre foreldre har havnet i, om de skal gå i mot RH for å kjempe for sitt barn eller kanskje la barnet dø pga manglende kompetanse på enkelte hjertefeiler. Du kan ikke garantere 100 % om barnets fremtid, det ligger alltid en usikkerhet der. Uansett, den dagen ditt barn klarer å forstå hva du driver med nå, er det ikke sikkert han liker denne måten du bretter dette ut på.

Den påstanden som du kommer med at den aktuelle legen aldri har forfalsket disse mailene, hvilke bevis har du på dette? La oss si det slik, hvis foreldrene får dette bevist kommer du til å tape ansikt. Den dagen ditt barn forstår dette, vil det antagelig føle seg helt knust og føle skam over sin egen far. Hvis jeg hadde vært deg ville jeg ha vært helt nøytral og ikke blandet meg inn i slike saker, inntil det motsatte hadde blitt bevist eller avkreftet.

Mitt råd til deg, tenk heller på ditt lille barn som trenger hjelp. Bruk maks med tid som du kan på din sønn, og gi så mye glede som du kan til din sønn. Du må vite han trenger deg tross alt, han er et hjertesykt barn. Vær så snill ikke glem det, ingen kan vite hvordan fremtiden blir. Lev med han her og nå.

MADCOW er ikke aktiv  

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:31.