Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er så lei meg, katten vår er død

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-02-07, 13:37   #26
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er så lei meg, katten vår er død

7 åringen hadde tatt det opp i klassen i går, så de skulle skjønne hvorfor han var lei seg, han hadde grått litt også sa klassestyreren. Men det hadde hjulpet han og fortelle dette. 10 åringen hadde ikke sakt noen ting på skolen, de var veldig lei seg i går kveld, så mannen tok de med på kino (Olsenbanden) de fikk de tenke på noe annet. de var litt lettere til sinns da de kom hjem, og vi har snakket mye sammen om det som skjedde, og de trøster seg med at katten ikke har det noe vondt lenger.
16 åringen er ganske knust fortsatt, hun har grått mye, men hun begynner også å bli litt sint fordi dyrlegen feilvurderte situasjonen om morran da de var der, det hjalp jo ikke noe på da han sa han hadde gjort det og at han var lei seg fordi han ikke hadde lagt katten i narkose da for da ville den trolig ha overlevd.
jeg tenker på pusen nesten hele tiden jeg også, ser for meg den siste krampa han hadde her hjemme før de reiste, han var vel så og si død etter den, han pustet, men beveget seg ikke noe mer og fikk ingen kramper etter dette.

i dag også.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:30.